Interbrand marka-konsaltinq agentliyinin iddiasına görə, ötən il ərzində Coca-Cola markası 8% bahalaşaraq, hal-hazırda $79,839 milyard dəyirində dayanarır və dünyanın ən bahalı ticarət markası hesab olnur.


Xüsusi patentlənmiş metodika üzrə hesablanan Amerikanın rabitə şirkəti Omnicom-a daxil olan Interbrand agentliyi dünyanın ən bahalı markalarının növbəti top-100 dərc edib. Əvvəlki illər ərzindəolduğu kimi, birinci yeri Coca-Cola markası tutur. Hal-hazırda Coca cola Interbrand qiymətləndirməsinə görə $79,839 milyard dəyirində dayanır. İkinci yerdə isə Apple markasıdır, ötən il ərzində onun dəyəri 129% artaraq, $76,568 milyarda qədər çatıb. Reytinqlərin müəllifləri bunu keçən il iPhone 4S və iPad 2-ini müvəffəqiyyətlə təqdim olunmasından irəli gəldiyini izah edirlər, nəticə etibarilə isə, bu öz növbəsində şirkətin maliyyə göstəricilərində və ticarət markasının dəyərlərində əks olunur. Üçüncü yerdə IBM markasıdır, bir il ərzində 8% artaraq $75,532 milyarda nail olmuşdur.


Interbrand yalnız qlobal markaları nəzərə alır və minimum üç qitədə təqdim edilərək, ölkə xaricində öz gəlirlərinin üçdə birini əldə edir. Bu səbəbdən də top-100 siyahısına Rusiya markaları heç vaxt düşmürdü.


Əvvələr Moskvanın Interbrand-ı Rusiya markalarının ən bahalı top-40 hazırlayırdı və əgər qloballıq üzrə tələblər mövcud olmasaydı, onda dünyada MTS və "Bilayn" mövcud ola bilirdi. Sonuncu dəfə, 2010-cu ilin dekabrında, Interbrand bu iki markanı müvafiq olaraq $7,753 milyard və $6,323 milyard dəyərində qiymətləndirdi. Hal-hazırda ''Gap'' dünya üzrə top-100-də ən ucuz marka $3,731 milyard dəyərində qiymətləndirilir.


WPP şirkətinə daxil olan Millward Brown Optimor konsaltinq şirkəti dünyanın ən bahalı markalarınının digər bir reytinqində mövcud olsada, Rusiya ticarət markaları bura daxil deyil. Millward Brown Optimor-dan başlayaraq Top100-də dərc edilmiş siyahıda 74-cü yerdə ''Сбербанка'' $10,649 milyard dəyərində qiymətləndirilib, 85-ci yerdə isə ''MTS'' $9,533 milyard dəyərində qiymətləndirilmişdir.