"Dune Analytics" məlumatlarına görə, "Nike" NFT kampaniyalarından ən çox gəlir əldə edən marka olub.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, keçən il kriptovalyuta bazarının azalması səbəbindən ikinci rübdə ticarət həcminin 40 faiz azalmasına baxmayaraq, məşhur idman malları markası "Nike" NFT layihələrindən pul qazanmağa davam edir. Qlobal idman brendi NFT kampaniyalarından 185 milyon dollardan çox gəlir əldə edib. Siyahıda ikinci yerdə olan markadan yeddi dəfə çox qazanan "Nike", ümumi əməliyyatların sayını 67.000-dən çox artırıb.
Atletika və moda şirkətlərinin Ethereum (ETH) Blockchain-də NFT layihələrindən əldə etdiyi gəlirlərlə ilk beşliyə üstünlük verdiyini görürük. Bu brendlər arasında "|Dolce & Gabbana" (25 milyon dollar), "Tiffany" (12 milyon dollar) və "Gucci "(11 milyon dollar) kimi məşhur brendlər var. NFT-lərdən əldə etdiyi gəlirə baxmayaraq, biz "Nike"ın NFT qiymətlərinin 2022-ci ilin fevral və aprel aylarındakı artımdan sonra aşağı düşdüyünü görürük.
Qeyd edək ki, 22 avqust tarixinə onun bazar indeksi də 23,986 dollar təşkil edir.