Marketinq araşdırması bazar araşdırmalarını əhatə edir, lakin daha geniş müştərilərə əsaslanaraq aparılır. Yeni məhsul araşdırması və paylama üsulları haqqında məlumat toplamaq istəyirsinizsə, marketinq araşdırması da edə bilərsiniz. Bazar araşdırmalarından fərqli olaraq deyə bilərik ki, marketinq tədqiqatı təkcə hədəf müştərilərin kimlər olduğu haqqında məlumat toplamaq üçün deyil, həm də şirkətin marketinq prosesinin tədqiqi ilə bağlıdır.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir.


1. Problemin tərifi


İlk olaraq tədqiqatınızın diqqət mərkəzində olacaq problemi müəyyənləşdirin.


2. Məlumatların toplanması üsulları


Bu mərhələdə probleminizi həll etmək üçün məlumat toplamaq üçün ən doğru yolun hansı olduğunu müəyyənləşdirin. Sorğu tədqiqatları, telefon müsahibələri və ya fokus qrup tədqiqatları izləyə biləcəyiniz yollardan bəziləridir.


3. Büdcə və vaxt limitinin təyin edilməsi


Tədqiqatınız üçün nə qədər büdcə planlaşdırdığınızı və tədqiqatınızı nə qədər tez başa çatdırmağınız lazım olduğunu müəyyənləşdirin.


4. Hesabat hazırlanması


Marketinq tədqiqatının son mərhələsi olaraq, qeydlərinizi bildirin. Həmçinin, hesabatınızın bir neçə cədvəl və diaqram və ya diaqramdan ibarət olduğundan əmin olun.