Facemark.az mikro marketinq haqqında araşdırma yazını təqdim edir!
Brendlərin artan rəqabəti günü-gündən yeni marketinq strategiyalarının formalaşmasına səbəb olur. Şirkətlər indi hər kəsi cəlb edən məhsul və reklamlardan daha çox spesifik olmaq və daha mikro miqyasda bazara çıxarmaq üçün strategiya müəyyən ediblər. Mikro marketinq, inkişaflar nəticəsində ehtiyac olaraq istifadə edilən daha innovativ marketinq növü kimi də ortaya çıxır.
Marketinq makro və mikro miqyasda aparılır. İlk baxışdan aralarında təzadlı münasibət sezilsə də, vəziyyət elə deyil. Mikromarketinq makro marketinqin daha spesifik versiyasıdır. Xülasə, makro marketinq bütün hədəf auditoriyaya müraciət edir. Mikromarketinq isə eyni hədəf auditoriyanı, yaş, cins və maraqlar kimi fərqləri nəzərə alır. Bu, daha sonra təsnif edilən və daha spesifik bir auditoriyaya təqdim edilən bir reklam strategiyasıdır. Bu yolla şirkətlər müştərilərinə daha çox ehtiyac yönümlü məhsul və xidmətlər təklif edə bilərlər.
Ətrafımızda hər sahədə mikro marketinq nümunələri var. O, xaricə, məhsula və xidmətə baxışımızı dəyişməlidir. Şüurlu bir nöqteyi-nəzərdən xaricə baxdığımız zaman ətrafımızda bu nümunələri görə bilərik. Bunlar bizi biznesimizlə bağlı etməyi planlaşdırdığımız mikromarketinq nümunələri kimi ruhlandıracaq.