Omnichannel bizneslərə bütün kanallarda qüsursuz müştəri təcrübəsi təqdim etməyə imkan verən strategiya yanaşmasını təsvir etmək üçün istifadə edilən termindir. Bura onlayn platformalar, sosial media və digər kanallar vasitəsilə müştərinin şirkətlə qarşılıqlı əlaqəsi daxildir.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir.


Omnichannel biznesdə nisbətən yeni bir konsepsiyadır və şirkətlər müştəriləri üçün ardıcıl təcrübə təmin etmək yollarını axtardıqları üçün populyarlıq qazanmışdır. Omnichannel yanaşmasında şirkətlər bütün kanallarda ardıcıl brend təcrübəsi və mesajlaşma təmin etməyə çalışır və müştəri təcrübəsini fərdiləşdirmək və təkmilləşdirmək üçün məlumat və texnologiyadan istifadə edir. Omnichannel strategiyaları müştərilərə məhsul və xidmətlərə daxil olmaq üçün müxtəlif yollar təqdim etdikləri üçün sənayelər arasında getdikcə populyarlaşır. Bu yanaşma şirkətlərə vaxtlarının çoxunu sərf etdikləri (onlayn, mağazada, telefonla) istehlakçılara çatmağa, konversiya nisbətlərini və müştəri loyallığını artırmağa imkan verir. İnternet sayəsində müasir istehlakçılar əvvəlkindən daha çox seçim imkanına malikdirlər və real vaxt rejimində məlumat gözləyirlər. Bu o deməkdir ki, bizneslər onlayn kanallar vasitəsilə müştəri sorğularına tez və dəqiq cavab verməyə hazır olmalıdırlar. Bu nöqtədə, omnichannel böyük imkanlar təklif edən bir strategiyaya çevrilir.