Facemark.az xarici mənbəyə istinadən Multichannel haqqında araşdırma yazını təqdim edir!


Omnichannel və Multichannel marketinq strategiyaları arasındakı əsas fərq Omnichannel marketinqin problemsiz və ardıcıl müştəri təcrübəsini təmin etməyə yönəlməsidir. Multichannel marketinq müştərilərə çatmaq və onlarla qarşılıqlı əlaqə yaratmaq üçün çoxlu kanallardan istifadə etməyi nəzərdə tutur, lakin bu kanallar həmişə inteqrasiya olunmaya və ya ardıcıl təcrübə təmin etməyə bilər. Məsələn, bir müştəri şirkətin veb saytında bir məhsul kəşf edə bilər, lakin onu mağazada almağa qərar verə bilər. Bu, Multichannel təcrübə olsa da, müştəri üçün ardıcıl təcrübə olmaya bilər.


Ardıcıl təcrübə o deməkdir ki, müştəri bir kanalda (məsələn, vebsaytda) brendlə əlaqə saxlamalı və sonra bu qarşılıqlı əlaqəni başqa kanalda (məsələn, mobil proqram) heç bir kəsinti olmadan davam etdirməlidir. Bu nöqtədə Omnichannel bütün kanallar və əlaqə nöqtələri arasında ardıcıl və qüsursuz təcrübə təqdim edir.


Hədəf auditoriyanızı müəyyənləşdirin


Omnikanal marketinq strategiyasının həyata keçirilməsində ilk addım hədəf auditoriyanızı müəyyən etməkdir. Buraya onların demoqrafik xüsusiyyətlərini, üstünlüklərini və davranışlarını anlamaq daxildir. Bu, marketinq səylərinizi uyğunlaşdırmağa və müştəriləriniz üçün daha uyğun və fərdiləşdirilmiş təcrübə təqdim etməyə kömək edəcək. Hədəf auditoriyanızı təhlil etmək və qrupların ortaq xüsusiyyətlərini və fərqli olduqları məqamları ortaya çıxarmaq üçün persona araşdırmalarından faydalana bilərsiniz.