Facemark.az xarici mənbəyə istinadən "Rəqəmsal marketinq" haqqında araşdırma yazını təqdim edir!


Rəqəmsal marketinqin əhəmiyyəti internetdən istifadənin artması ilə birbaşa mütənasib olaraq artır. Bu gün brendlərin və ya bizneslərin rəqəmsal dünyada mövcud olması zərurətə çevrilib. Rəqəmsal marketinq sayəsində hədəf auditoriyanı tapmaq və seçilə bilən olmaq asanlaşıb. Brendlər öz auditoriyasını müəyyən etdikdən sonra onlara doğru reklam və diqqətçəkən vizuallarla dəstək verərək rəqəmsal dünyada öz yerlərini tapa bilirlər.


Rəqəmsal Marketinq nədir?
Rəqəmsal marketinq , məhsulların mümkün qədər tez istədiyiniz effektə çatması üçün internetdə tanıtdırılmasını təmin edən ticarət formasıdır. Bu gün marketinqin ən yeni və inkişafa açıq formasıdır. Rəqəmsal marketinqin məqsədi brendlərin və ya müəssisələrin potensial müştərilərini təhlil edərək görünmə qabiliyyətini aşkar etməkdir. Rəqəmsal marketinqə müəyyən büdcə ayırmaqla onu ənənəvi marketinqdən daha yüksək yerlərə qoymaq olar.


Rəqəmsal marketinq necə aparılır?
Rəqəmsal marketinqlə məşğul olarkən ilk növbədə mütləq hədəf qoyulmalıdır. Bu hədəfə doğru sürətlə hərəkət etmək lazımdır. Maraqlar, yaş qrupları və harada yaşadıqları müəyyən edilərək hədəfə töhfə verilməlidir. Növbəti addım düzgün reklam strategiyasıdır. Axtarış motoru reklamlarına və sosial mediaya göz oxşayan şəkilləri olan videoların əlavə edilməsi əlaqəni artırmağa kömək edəcək. Qarşılıqlı əlaqənin artması ilə potensial müştərilərin müsbət rəylərini ortaya çıxarmaq faydalı olacaq. Bu şəkildə markaya və ya biznesə inam artır.


Rəqəmsal marketinq və ənənəvi marketinq arasında hansı fərqlər var?
Rəqəmsal marketinqi ənənəvi marketinqdən üstün tutan fərqlər var . Rəqəmsal marketinq bu gün ənənəvi marketinqdən daha geniş auditoriyaya malikdir. Bu fərq internetin geniş yayılması ilə ortaya çıxdı. Rəqəmsal marketinqin digər müsbət cəhəti də verilən reklamlara tez nəzarət edərək, dəyişən sifarişlə ayaqlaşmaqdır. Reklamların müsbət və ya mənfi vəziyyətini təhlil edərək dəyişiklik şansı təqdim edir. Aşağı qiymət baxımından rəqəmsal marketinq hələ də ənənəvi marketinqi kölgədə qoyur. Rəqəmsal marketinq aşağı qiymətə daha çox qarşılıqlı əlaqə yaradır.


Marketinq üçün düzgün reklamın doğru zamanda görünməsi vacibdir. Bu nöqtədə rəqəmsal marketinq ənənəvi marketinqi geridə qoyur, çünki o, daim reklam göstərməyə meyllidir. Ənənəvi marketinqdə birtərəfli qarşılıqlı əlaqə mövcuddur. Potensial müştərilərin məhsulla bağlı reaksiyaları görünmür. Rəqəmsal marketinqdə şərhlər, sorğular və bəyənmələr söz mövzusu olduğu üçün reklamın auditoriyaya uyğun olub olmadığı görülə bilər.


Rəqəmsal Marketinq Texnikaları nədir?
Rəqəmsal marketinq texnikalarına gəldikdə, ağla gələn ilk şey markanın mənalı mesajıdır. Potensial müştərilər üçün maraqlı olmalı və məzmunu orijinal olmalıdır. Effektiv mesajla daha geniş auditoriyaya çatın. Rəqəmsal marketinq üçün ən yüksək qarşılıqlı əlaqəyə malik platforma sosial mediadır. Kütlələri müşahidə edərək ünsiyyəti asanlaşdırır. Sosial media sayəsində təsir dairəsi genişlənir və rəqibləri qabaqlamaq imkanı əldə edilir. Mobil alətlərdən istifadə isə brendlər üzərindəki tətbiqdən istifadə edərək kütlənin müraciət və şikayətlərini təhlil etməyə imkan verir.


İstifadəçiləri tətbiqlərə cəlb edən başqa bir xüsusiyyət promosyonlar və kampaniyalardır. Müəyyən aralıqlarla bildirilən promosyonlar və kampaniyalar markaları görünən edir. Satışları artırmağa kömək edən başqa bir xüsusiyyət kukilərdir. Kukilər internet saytlarında kütlənin kliklərini izləyə və onların maraqlarına uyğun məhsul reklamları gətirə bilər.


Rəqəmsal Marketinq Alətləri nədir?
Əsas rəqəmsal marketinq vasitələrinə aşağıdakılar daxildir:


Search Engine Optimization (SEO): Axtarış motorunun optimallaşdırılması e-ticarəti uyğunlaşdıran və axtarılan nəticələrin axtarış motorunun yuxarı hissəsində olmasını təmin edən bir vasitədir. Diqqəti cəlb etmək, görünmək baxımından reklamdan daha vacib sayıla bilər.



Sosial Media Platformaları: Sosial media platformaları brendlərin və bizneslərin qarşılıqlı əlaqə qurmasına imkan verən ən vacib alətlərdir. Sosial media düzgün reklamla böyük auditoriyaya müraciət edə bilər. Rəqəmsal marketinq üçün fərqli yeri olan sosial media ən təsirli vasitədir. Sosial mediada potensial müştərilər yaradaraq, bizneslərə şərh, bəyənmə və mesaj şəklində rəy bildirməklə məhsulda dəyişiklik etməyə imkan verir.


Search Engine Marketing (SEM): Axtarış motoru marketinqi səhifənin nəticə bölməsində reklamların nümayiş etdirilməsi vasitəsidir. Axtarış motorunun optimallaşdırılmasına bənzəyir. Fərq ondadır ki, axtarış sistemi marketinqi çox sürətli nəticə versə də, ödənişlidir. Tez yüksəlmək istəyən brendlər və bizneslər üçün istifadə edilməli bir vasitədir.



İnfluencer Paylaşımları: İnfluencer paylaşımları sosial media tərəfindən kütlə tərəfindən izlənilən fenomen adlandırılan insanların paylaşımlarıdır. Hər hansı bir məhsulu təbliğ etdikdə, vizual olaraq paylaşdıqda və ya tövsiyə etdikdə əlaqəni artırırlar. İnfluencer paylaşımı rəqəmsal marketinq üçün istifadə edilən başqa bir üsuldur .