Facemark.az xarici mənbəyə istinadən "Nestle və Renault kimi şirkətlər dairəvi iqtisadiyyata necə rəhbərlik edirlər?" mövzusunda araşdırma yazını təqdim edir!


İş dünyasında ən çox istifadə edilən terminlərdən birinə çevrilən “dairəvi iqtisadiyyat” təkrar emal, tullantıların azaldılması və yeni davamlı iş yerlərinin yaradılması ilə bağlı bütün işləri nəzərdə tutur.


Dünya İqtisadi Forumu Accenture konsaltinq şirkətinin məlumatlarına istinad edir ki, bu cür dəyişikliklərin həyata keçirilməsi 2030-cu ilə qədər 4,5 trilyon dollarlıq bazar dəyəri yarada bilər .


Beynəlxalq Əmək Təşkilatının hesablamalarına görə, dairəvi iqtisadiyyata keçid dünya üzrə 6 milyon iş yeri yarada bilər, çünki şirkətlər pul qazanmağın ənənəvi üsullarını “çıxarmaq, istehsal etmək, istifadə etmək və sərəncam vermək” ilə əvəz etməyə başlayırlar.


Dairəvilik isə səmərəlilik gətirir. “Accenture” konsaltinq firması, dairəvi yanaşma tətbiq edən avtomobil istehsalçılarının mənfəət dərəcələrində 150 ​​faiz artım müşahidə edə biləcəyini proqnozlaşdırır.


Bəs faktlar şayiələrə haqq qazandırırmı? Birjanın bu epizodunda biz dairəvi iqtisadiyyatın davamlı artım yaratmaq və mənfəət əldə etmək üçün bir yol olduğuna inanan insanlarla danışırıq.


Bu epizodda o, dünyanın ən böyük qida və içki şirkəti Nestle-dən təkrar emal, tullantıların azaldılması və davamlı iş yerlərinin yaradılması sahəsində qlobal transformasiyaya necə rəhbərlik etdiyini soruşur; Avropanın ilk tam dairəvi avtomobil fabriki kimi Renault-nun Fransadakı zavodunu ziyarət edir; Biz dairəvi iqtisadiyyata keçidi sürətləndirmək üçün çalışan xeyriyyə təşkilatı Ellen MacArthur Fondunun Dizayn Rəhbəri ilə görüşürük.


Nestle planet üçün təhlükəsiz qablaşdırma axtarır


Bu davamlılıq axtarışına həsr olunmuş məşhur şirkətlərdən biri Nestle şirkətidir . Nespresso, San Pellegrino və dünyanın ən böyük qida və içki şirkəti Kit-Kat istehsalçısı. 150 illik bu şirkətin dörddə bir milyondan çox işçisi olan yüzlərlə fabrik var və məhsullarını 186 müxtəlif ölkədə satır.



Nestle-nin Qablaşdırma və Davamlılıq üzrə Qlobal Rəhbəri Jodie Roussell deyir ki, artıq irəliləyiş əldə olunub:


"Vizyonumuz qablaşdırmalarımızın heç birinin zibilliklərə düşməməsini təmin etməkdir. Biz xam plastikdən istifadəmizi azaltmağa çalışırıq və 2025-ci ilə qədər onu üçdə bir azaltmaq yolundayıq. Çox yaxşı haldır ki, bu gün Avropa İttifaqında , ümumi məqsədlər müəyyən edilib, həmçinin etiketləmə və zibil qutuları ilə bağlı uyğunlaşdırma işi aparılıb."Bəzi nümunələr var. Bu cür qanunvericilik nümunələri bizə ümid verir ki, biz istehlakçıların iştirakını və korporativ uyğunluğu asanlaşdıra bilərik. Və bu, diqqətimizi ən çox diqqət mərkəzində saxlamağa imkan verir. vacib olan, düzgün nəticə əldə etmək və heç bir qablaşdırmanın zibil və ya poliqonda qalmamasını təmin etməkdir."


Renault öz strategiyasının mərkəzinə təkrar emalını qoyur


Sirkulyarlığı əsas biznes strategiyasına çevirən digər şirkət Fransanın avtomobil nəhəngi Renault-dur. Avtomobil sənayesi hər il nəinki böyük miqdarda tullantıları poliqonlara, həm də zəhərli kimyəvi maddələr və metallar atır. Bununla belə, Renault bu tendensiyanı dəyişmək istəyir. Hər il Avropada 11 milyon avtomobil ömrünü başa vurur. Avtomobil istehsalında istifadə olunan materialların 85%-i təkrar emal edilə bilən materiallardır. Renault Qrupu özünün Refactory obyektini Avropanın avtomobillər üçün nəzərdə tutulmuş ilk dairəvi iqtisadiyyat sahəsi kimi təqdim edir.




Renault Refactory layihəsinə iki il əvvəl başlayıb və 2025-ci ilə qədər 200 milyon avro dövriyyə əldə etməyə ümid edir.


Hər gün 150 köhnə avtomobilin təmir oluna biləcəyi yeni atelye layihənin bir hissəsidir. Mexanikasından tutmuş boyasına qədər əsaslı təmir olunmuş maşınlar bir həftədən az vaxt ərzində təzə kimi görünür. Onların şəkli çəkilib yenidən satılır.


Başqa bir binada 200 işçi 1600-dən çox müxtəlif avtomobil hissələrini istehsal edə bilir.


Fransua Evrard, Renault Group-un Refactory Project rəhbəri: “Biz köhnə mühərriklərdən yenilənmiş materiallardan istifadə etməklə təkcə yeniləri ilə eyni keyfiyyət tələblərinə malik mühərriklər və transmissiyalar istehsal etmirik, həm də müştərilərimizə 30 faiz daha ucuz alternativ təklif etməyə imkan veririk. dəyər zəncirindəki xərclərin azaldılması sayəsində yeni deyil." o danışır.


Qrup həmçinin bu yaxınlarda öz brendi ətrafında ekosistem yaratmaq üçün dairəvi iqtisadiyyata həsr olunmuş startap mərkəzi yaratmışdır. Refactory Mərkəzinin rəhbəri Nathalie Rey dedi: "Renault və startaplar arasında ideya hər şeyi bir-biri ilə bölüşməkdir. Renault sənaye və dövri iqtisadiyyatda öz nou-hauunu nümayiş etdirir, startaplar isə çevikliklərini və yollarını nümayiş etdirirlər. yenilik etmək”. ifadələrdən istifadə edir.