Facemark.az xarici mənbəyə istinadən "Brend Adını Necə Tapmaq Olar?" mövzusunda araşdırma yazını təqdim edir!

Yaxşı bir marka adının nə olduğuna dair bir çox nəzəriyyə və az araşdırma var.


Məsələn, 2010-cu ildə Alberta Universitetində aparılan bir araşdırma göstərdi ki, istehlakçılar Coca-Cola, Kit Kat və Jelly Belly kimi dəfələrlə strukturlaşdırılmış adları olan brendlərə daha müsbət reaksiya verirlər.


Sizi zəngin edəcək heç bir sehrli düstur olmasa da, yaxşı bir marka yaratmağı asanlaşdıran və digər insanların yadda saxlamasını asanlaşdıran müəyyən qaydalar var.


İdeal olaraq, brend adı belə olmalıdır:


1. Mənalı: O , brendinizin mahiyyətini çatdırır, imic yaradır və insanlarla müsbət emosional əlaqə yaradır.


2. Fərqləndirici: Unikal, yaddaqalan və sizi rəqiblərinizdən fərqləndirir.


3. Əlçatan: İnsanlar asanlıqla tələffüz edə, hərf və ya Google-da axtara bilərlər. (Qeyri-adi və ya qəribə adınız olsa belə, başa düşülən olmalıdır.)


4. Patentli: Olduğunuz və ya olacağınız sektorlardakı müəllif hüquqları (əmtəə nişanının qeydiyyatı) başqa şirkət tərəfindən alınmamalıdır.


5. Gələcəyə davamlı: O, böyüyə və şirkətlə əlaqəli qala bilər və müxtəlif məhsullara və marka genişlənmələrinə uyğunlaşa bilər.


6. Vizual: nişanlar, loqolar, rənglər və s. Siz dizaynla tərcümə edə/ünsiyyət edə bilərsiniz, o cümlədən


Yuxarıdakı maddələr brend adınız barədə düşünmədən sizə kömək etmək üçün faydalı bələdçidir, lakin brend adının uğurlu olub olmadığını müəyyən etmək üçün həqiqətən yalnız bir sual var.


İnsanların xoşuna gəlirmi?


Doğru Brend Adını Necə Tapmaq olar

Yaxşı bir marka tapmaq yorucu, məyusedici və sonda həyəcan verici ola bilər. (Warby Parker-in həmtəsisçisi Neil Blumenthal deyir ki, komandasına mükəmməl ad tapmaq üçün altı ay və 2000-dən çox seçim lazım olub .)


Bu vasitələr beyin fırtınası üçün faydalı ola bilər, lakin siz bilməlisiniz ki, brend adını bilərəkdən və məqsədyönlü şəkildə seçmək, nəzərdən keçirmək və sınaqdan keçirmək vacibdir.


Beləliklə, əgər siz brend adınızı seçməyə hazırsınızsa, bunu etmək üçün addım-addım təlimatımız buradadır.


Addım-addım Brend Adını Necə Yaratmaq olar?

Addım 1: Brendinizin ürəyini tapın

Brendinizə ad verməzdən əvvəl kim olduğunuzu və nəyə nail olmağa çalışdığınızı başa düşməlisiniz.


Bunun üçün siz brendinizin ürəyinə səyahət etməlisiniz.


1. Məqsəd: Niyə buradasan?


2. Vizyon: Hansı gələcəyin yaradılmasına kömək etmək istəyirsiniz? Gələcəyi necə görürsünüz?


3. Missiya: Nə etmək üçün buradasınız? Bu gələcəyi necə yaradırsınız?


4. Dəyərlər: Davranışınızı hansı prinsiplər istiqamətləndirir?


Birləşdirilmiş, bu elementlər etdiyiniz hər şeyə təsir edir (ad seçmək də daxil olmaqla).


Addım 2: Sizi fərqləndirən şeyə diqqət yetirin

Brendinizi nəyin unikal etdiyini başa düşmək brend adını tapmaq üçün açardır.


Əmin ola bilərsiniz ki, biznesinizlə bağlı sizi fərqləndirən bir çox başqa şeylər olacaq.


Brendinizi adlandırmağa doğru hərəkət edərkən bu fərqləri nəzərə almalısınız.


Unutmayın: siz sadəcə böyük ad axtarmırsınız. Brendiniz üçün əla ad axtarırsınız.


SWOT təhlili etməklə siz brendinizi fərqləndirən cəhətləri kəşf edə bilərsiniz.


Addım 3: Beyin fırtınası

Burada həm əyləncəli, həm də üzücü olan hissə var.


Tərəfdaşlarınızı toplayın və beyin fırtınası görüşü keçirin. Bu müzakirələrə xüsusi istiqamətlər və ya xüsusi məşqlərlə başlamaq istəyə bilərsiniz.


Misal üçün:


1. Məhsulunuzu/xidmətinizi təsvir edən bütün sifətləri yazın


2. Müştərilərinizin məhsulunuzdan/xidmətinizdən istifadə etdikdə necə hiss etmələrini istədiyinizi izah edin


3. Məhsulunuz/xidmətiniz haqqında pulsuz sözlər hovuzu yaradın və s.


Beyin fırtınası üçün başqa bir faydalı yol, müxtəlif marka adı kateqoriyalarını düşünməkdir.


Addım 4: Brend adınızı yoxlayın

Bu, şübhəsiz ki, ən sinir bozucu hissədir. Bu mərhələdə veb saytınızın adının alınıb-alınmadığını öyrənmək lazımdır.


Addım 5: Test

İndi hüquqi maneələri aradan qaldırdığınız üçün ən maraqlı hissə gəlir. Siz maketlərinizi yarada bilərsiniz (loqoları, məhsul qablaşdırmasını və ana səhifələrini düşünün) və ilk üç marka adınızı sınaqdan keçirə bilərsiniz.


Sadə və asan test ideyası:


Hər bir marka adı üçün markalı açılış səhifəsi yaradın.


Eyni şablondan istifadə edin və yalnız loqo/brend adını dəyişin.


Hədəf müştərilərinizə bir həftə ərzində yüksək hədəflənmiş FB reklamı yayınlayın.


Hansı səhifənin daha çox dönüşüm əldə etdiyinə baxın.


Bu məşqi etdikdən sonra əlinizdə görkəmli bir marka olmalıdır. Əgər 2 ad bir-birinə yaxındırsa, başqa testə başlaya və ya mövzunu marketinq komandanız daxilində müzakirəyə çıxara bilərsiniz.