Facemark.az xarici mənbəyə istinadən "Vendor satıcı olmaq üçün lazım olan məlumatlar haqqında araşdırma yazını təqdim edir!


Müəssisələr Amazon ilə iki yolla, ya "Vendor" satıcı (reseller) və ya standart satıcı kimi iş apara bilər. Standart satıcılar pərakəndə satıcılardır və mallarını son istehlakçıya çatdırırlar, vendor satıcılar isə mallarını topdansatış Amazona satan istehsalçılar və ya distribyutorlardır.


Vendor satıcıların Amazon ilə münasibətləri onların fiziki mağazası olan müştərilərlə münasibətləri ilə müqayisə edilə bilər. Amazon satıcıdan külli miqdarda malları topdansatış qiymətlərlə alır və son istehlakçıya satır. Satılan bu mallar Amazonun anbarlarında saxlanılır, əgər satıcı göndərməni özü öhdəsinə götürmək istəmirsə. Bu alışda Amazon vendor satıcısının müştərisidir. Mallar Amazona çatdıqdan sonra onların mülkiyyətinə çevrilir və Amazon bu malların pərakəndə satışçısı olur.


Necə vendor satıcı ola bilərəm?


Satıcı olmaq üçün Amazon-un satış komandasından dəvət almalısınız. Bu Amazon məmurları brendinizlə maraqlansalar, sizinlə əlaqə saxlayacaqlar. Dəvət almamısınızsa və satıcı olmaq üçün bir addım atmaq istəyirsinizsə: "Vendor Central" vasitəsilə "Bizimlə Əlaqə" linki vasitəsilə Amazon-a çatmağa cəhd edə bilərsiniz. Müvəffəqiyyət nisbəti mübahisəli olsa da, bəzi markaların LinkedIn vasitəsilə birbaşa Amazon satıcı menecerlərinə çatmağa çalışdığı da məlumdur. Brendiniz sənayedə kifayət qədər səs-küy yarada bilirsə, Amazonun sizə çatacağını düşünə bilərsiniz.


Satıcı satıcısı olmaq üçün Amazonun diqqətini çəkməli olduğunuz aydındır. Sürətlə böyüyən markanız və müəyyən kateqoriyalardakı Ən Çox Satan məhsullarınız bu marağı təmin edə bilər. Müəyyən bir sahədə əhəmiyyətli bir bazar payına sahib olan və ya sənayeyə rəhbərlik edən bir markaya sahib olmaq sizə satıcı olmaq imtiyazını verə bilər. Bunlar məhsul kateqoriyalarından və Amazonun o zamankı strategiyalarından çox asılıdır.


Amazon əsasən brend sahibləri və istehsalçıları ilə işləyir, lakin siz təchiz edilməsi çətin olan məhsulun distribyutoru olan brend sahibisinizsə və Amazonun gözləntilərini qarşılaya bilsəniz, onlar da sizinlə işləmək istəyə bilər!


Vendor Central nədir?


Sadə formada Vendor mərkəzi satıcıların satışlarına, yüklərinə, fakturalarına, mallarına və marketinq fəaliyyətlərinə nəzarət etdiyi paneldir. Satıcı satıcısı olmaq hüququnu qazandıqdan sonra Amazon sizə dəvət göndərir və siz satıcı mərkəzində hesabınızı aktivləşdirə bilərsiniz.


Dəvət alsanız, hesabınızın tam aktiv olması üçün bank hesabı məlumatlarınızı təqdim etməli və Amazon-un kommersiya şərtlərini qəbul etməlisiniz. Amazonun sizə təklif etdiyi ilkin təklifdəki şərtlər müzakirə və danışıqlara açıqdır. Razılığa gəlməzdən əvvəl təklifi hərtərəfli oxumağınızdan əmin olun. Amazon sizdən hər il müəyyən təkmilləşdirmələr istəyəcək, ona görə də siz gözləntiləri qarşılamağa hazır olmalısınız.


Başlanğıc


Vendor Central-a tam giriş əldə etdikdən sonra məhsullarınızı hazırlamağa başlaya bilərsiniz. Seller Central-dan fərqli olaraq məhsullarınızın aktivləşdirilməsi dərhal baş verməyəcək. Məhsulların Amazon üslubuna uyğun olub-olmaması Amazon kataloqu qrupu tərəfindən nəzərdən keçirilməli və təsdiqlənməlidir.


Məhsullar yaradıldıqdan sonra sifarişləriniz gəlməyə başlayacaq. Bunlar adətən həftəlik olaraq baş verir, lakin satıcılar sifarişlərinin nə vaxt çatdırılmasını istədiklərini göstərə bilərlər. Məhsullarımızı tərtib etməyimiz o demək deyil ki, Amazon bizdən dərhal mal sifariş edəcək və ya çox böyük miqdarda olacaq.


Amazonda onların sifarişlərini yoxlayan avtomatlaşdırılmış sistem var. Bu sistem satış tarixini, dönüşüm və təəssürat nisbətlərini, gecikmə vaxtlarını nəzərə alır. Məhsullarınızın ilk gündən satışa hazır olması üçün məhsulun son istehlakçıya çatdırılması vəzifəsini öz üzərinə götürməyi düşünə bilərsiniz.


Resurslar və Tələblər


Vedor satıcılar siyahılarını təkmilləşdirmək üçün satıcı mərkəzinin vasitələrindən istifadə edə bilərlər. Dönüşüm nisbətlərini artırmaq üçün onlar A+ məhsul promosyonları istehsal etməklə öz siyahılarını təkmilləşdirə, məhsula dair rəylər ala və Vine proqramına qoşularaq promosyonlar təşkil edə, həmçinin "Amazon Marketinq Xidmətləri" vasitəsilə reklam kampaniyalarına başlaya bilərlər.


Vendor satıcılar həmişə Amazon-un ciddi satınalma və göndərmə qaydalarını nəzərə almalıdırlar. Amazon, minimum mümkün məkanda geniş çeşidli mallarla kiçik bir inventarla işini davam etdirir. Bu siyasət Amazon-a xərcləri azaltmağa və Amazon Prime kimi proqramlara böyük sərmayə qoymağa imkan verir. Odur ki, sifarişləri qəbul edib vaxtında çatdırmağın nə qədər həyati əhəmiyyət daşıdığını bilməliyik. Satıcı satıcılar Amazon-un xüsusi parametrlərinə uyğun olmalıdır. Əks halda, Amazonun tətbiq edəcəyi maliyyə kəsintiləri ilə üzləşməli ola bilərik.


Vendor satışı standart satışdan fərqlidir


Standart satışla tanış olan müəssisələr vendor satışında əvvəlki siyasətlərini davam etdirə biləcəklərini düşünməməlidirlər.


Bu məlumatın işığında, birbaşa istehlakçı biznesinizi genişləndirməyi planlaşdırmasanız,vendor satışı sizin üçün ən uyğun hədəf olmaya bilər. Bununla belə, topdansatış üçün uyğun biznesiniz varsa və ya yaxın gələcəkdə belə bir biznes qurmaq planlarınız varsa, satıcı olmaq üçün bir addım atmağı düşünə bilərsiniz. Bu mövzuda qərarlarınıza təsir edəcək bir çox faktor olsa da, məhsullarınızın paylanacağı və satılacağı yolların müəyyənləşdirilməsi bu mövzuda mühüm rol oynayacaq.