Uşaq geyimlərinin əsas istehsalçısı və pərakəndə satışı ilə məşğul olan "Gulliver" qadın geyim kolleksiyalarını buraxmağı planlaşdırır.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki , çeşidin genişləndirilməsi uşaq mallarının istehlakının azalması fonunda satışları artıracaq.


Şirkət aparıcı dizayner və dizayner üçün vakansiyalar dərc edib. Onların vəzifələrinə qadın geyimləri üçün əsas dizaynların, o cümlədən üst geyimlərin hazırlanması, kolleksiyaların, eskizlərin yaradılması və yeni tendensiyaların öyrənilməsi daxildir.


1997-ci ildən Gulliver "Gulliver və Button Blue" brendləri altında uşaq geyimləri və mallarının istehsalı və satışı ilə yanaşı, eyni adlı pərakəndə satış şəbəkələrinə rəhbərlik edir. Verilən məlumatlara görə şəbəkəyə 280-dən çox mağaza daxildir.


Mütəxəssislər qeyd edirlər ki, 2022-ci ildə uşaq malları bazarında istehlakda ciddi azalma müşahidə olunub . Çeşidləri genişləndirmək üçün "Gulliver" artıq logistika və istehsal imkanlarını inkişaf etdirmişdir. Bundan əlavə, moda bazarında boş nişlər səbəbindən yeni kolleksiyaların buraxılması üçün şərtlər olduqca uyğundur.Uşaq geyimləri mağazalarının əsas ziyarətçiləri qadınlardır, ona görə də yeni seqmentə daxil olmaq olduqca məntiqlidir.


Qeyd edək ki, başqa brendlər də öz əhatə dairələrini genişəndirməyə hazırlaşır. Belə ki, qadın geyimlərinin istehsalçısı və satıcısı olan "Lime" kişi və uşaq geyimləri təqdim etməyi, "Melon Fashion Group" bəzi brendlərinin çeşidini genişləndirməyi, ayaqqabı satış şirkəti "Munz Group" isə geyim kolleksiyalarını buraxmağı düşünür .