Chippin, istifadəçilərinə brendlərin sadiqlik kartlarını, fərqli ödəniş üsullarını və kampaniya müxtəlifliyini tək bir tətbiqdə toplayaraq davamlı qazanc əldə etmək üçün bir həll təklif edib.



Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, sadiqlik təcrübələrini birləşdirən Chippin yeni brendlərlə böyümə səyahətini davam etdirir. Bu çərçivədə Chippin; LC Waikiki ilə əməkdaşlıq edərək istifadəçilərinə yeni bir məkan açır. Chippin istifadəçiləri Türkiyənin 81 vilayətində 550-dən çox mağazası olan LC Waikiki-də mobil ödənişlər edə, ümumi və fərdiləşdirilmiş kampaniyalardan yararlanaraq ChipPoints qazana biləcəklər.



İstehlakçılara müntəzəm istifadə ilə 13-cü aylıq əmək haqqını qazanmağa imkan verəcək yeni dünya təklif edirik.



Tanı baş direktoru Sabri İnci əməkdaşlıq haqqında bunları deyib:



"Türkiyə kampaniyaları və ödəniş alternativləri ilə dünyanın bir çox ölkəsini çox qabaqlayır, lakin bu vəziyyətin istehlakçılarda da çaşqınlıq yarada biləcəyini görürük. İstehlakçıların çaşqınlığını aradan qaldırmaq üçün Harada və neçə bal topladıqlarını izləyə bilmirlər, bizim dizayn etdiyimiz The Chippin də sərfəli bir kampaniya dünyasına malikdir.Biz istehlakçılara 13-cü aylıq maaşlarını müntəzəm istifadə ilə qazana biləcək yeni bir dünya təqdim edirik.Qida məhsulları, yanacaq, ağ əşyalardan ev ehtiyaclarına qədər Türkiyənin ən böyük pərakəndə satış şirkətləri ilə birlikdə Chippində başladığımız səyahətimizə LC Waikiki-ni də daxil etməkdən məmnunuq. LC Waikiki ilə uzunmüddətli əməkdaşlığımıza istifadəçilər arasında populyar olacağını düşündüyümüz "Məktəbə Qayıdış" kampaniyası ilə başladıq. 200 TL bal faydası təqdim etdiyimiz kampaniyamızla istehlakçılara 'Alış-verişinizi Chippin ilə edin, hər zaman qazanın.Biz Koç Qrupu şirkəti olaraq istehlakçılarımızın etibar hissini itirmədən həyatlarını asanlaşdırmaq üçün özümüzü hər gün yeniləyir və rəqəmsal dünyada yerimizi gücləndiririk”
LC Waikiki müştəriləri Chippinin təqdim etdiyi mobil ödəniş rahatlığı ilə fərqli imkanlardan yararlana biləcəklər.


LC Waikiki Müştəri Təcrübəsi baş direktorunun müavini Murat Höke əməkdaşlığı bu sözlərlə qiymətləndirdi:



"Türkiyənin aparıcı moda pərakəndə markası olaraq, müştəri təcrübəsini hər zaman ən yüksək səviyyədə saxlamaq məqsədi ilə irəliləyirik. texnologiyasını bu təcrübəyə təqdim edirik və biz Fast Cash, Mobile və Biz Assistant, Self Service, One Click in Kabin kimi xidmətlərimizlə moda pərakəndə satış texnologiyası sahəsində sənayenin qabaqcılıyıq. Bu həllərə yenisini əlavə etməkdən məmnunuq. Müştərilərimizin alış-veriş təcrübəsini daha axıcı, fərdiləşdirilmiş və əngəlsiz etmək üçün Chippin ilə əməkdaşlıqla inkişaf etdirdiyimiz LC Waikiki müştəriləri bundan sonra onun innovativ yanaşmasından faydalanacaqlar. güclü texnoloji infrastrukturu ilə Chippinin təqdim etdiyi mobil ödəniş və qənaət asanlığı, müxtəlif kampaniyalar və endirim imkanları."