“Think Forward” JİS agentliyi tərəfindən işlənib hazırlanan və "R.I.S.K."in mövqeyini əks etdirən bir konseptdir http://jis.az/en/projects/r.i.s.k-rebranding/. “Think Forward” fəlsəfəsi daha uğurlu gələcəyə doğru addımlayan hər bir şirkətin riayət etməli olduğu ana xəttdir.
Öncədən planlaşdırma, çətinliklərə daima hazır olmaq, gələcəyin çığırını açmaq–bunlar hamısı Think Forward konseptində öz əksini tapır.
"Think Forward" konsepsiyası çərçivəsində RISK şirkətin başlıca həll yollarını və konseptin əsas məqsədini əks etdirən bir broşur yaratdı. Şirkətin və biznesinin gələcəyi haqqında öz fikirlərini bildirərən mütəxəssislərin müsahibəsi və şirkətin qərarları bröşürün əsas hissəsini təşkil edir. Broşur http://jis.az/en/projects/brochure-for-r.i.s.k/ şirkətin həyata keçirəcəyi planları təsvir edir və RİSK şirkətini gələcək haqqında düşünən bir qurum olaraq qələməverir.
"Think Forward" konseptinə uyğun olaraq, JIS həm də insanların gələcək-enerji, texnologiya, gündəlik hayatlar bağlı düşüncələrini əks etdirəntəqvim http://jis.az/en/projects/calendar-for-r.i.s.k/ hazırladı. Təqvimin hər səhifəsində gələcəklə bağlı bir sual yerləşdirilmişdir. Şəkillər vasitəsilə ən geniş yayılmış cavablar əks olunmuşdur. Post-it vərəqələri və qələmlər yerləşdirərək insanlara öz fikirlərini yazıb təqvimə əlavə etmək imkanı da yaratdılar.
Həm də JIS agentliyi RISK şirkəti üçün 2013 Bakutel Sərgisində stend http://jis.az/en/projects/r.i.s.k-company-stand/ hazırlamışdır. "Gələcək haqqında nəfikirləşirsiniz?" sualının iri həcmli hərfləri yaxın gələcəyin trendlərini özündə əks etdirən təsvirlərdən hazırlanmışdır. Qonaqların "RISK"i təsvir etmək üçün ən çox istifadə etdiyi kəlmə "Gələcək" olmuşdur. Stend ən yaxşı dizayn mükafatı qazanmışdır.