Bu yazımda yerli brendlərin öz reklamlarında baş vermiş hadisələrə necə reaksiya verməyi haqqında danışmaq istəyirəm. Bəziləri olduqca maraqlı alınsa da, bəziləri əksinə mənfi reaksiyayla qarşılanmışdır. Çox təəssüf ki, qarşıma çıxmış reklam posterlərinin hamısını tapa bilmədim, amma sözlə də olsa ətraflı təsvir etməyə çalışacağam :). Reklamları hadisələr üzrə böləcəyəm.
1. Vur, komandir, vur!
1-ci yerə bu tipli yerli reklamlar arasından ən bəyəndiyim "Compass Pub"ın posteridir. Yəqin ki, məlumatınız var, amma yenə də qeyd edim. 2014-cü ilin noyabr ayında cəbhə xəttində erməni helikopterin vurulması videosundan məşhurlaşan "Vur, komandir, vur" sözlərindən reklamda istifadə olunub. "Vur, Komandir! Vur! onsuzda trezvı voditel var"
2. Şortik qadağası
Dahi siyasətçi Hafiz Hacıyevin şortik geyinən kişilərlə bağlı verdiyi şərhdən sonra bir neçə şirkət bu mövzuya da müraciət etmişdir. Ola bilər daha çox şirkət bu mövzuya müraciət edib, amma mənim qarşıma yalnız 2-si çıxıb. Nar şirkətinin "İnternetdə istədiyiniz kimi gəzin" şüarı ilə reklamı
"Kontakt Home" şirkəti isə hətta bu hadisədən kampaniya kimi də istifadə etmişdir. Amma kampaniyanın nə qədər effekt verdiyi haqda məlumatım yoxdur.
Devalvasiya və "qiymətləri dəyişmədik" mesajı
Deyərdim ki, ötən il bütün sektorlarda ən çox istifadə edilən mövzu bu olub. Amma daha çox avtomobil şirkətlərinin reklamlarında istifadə olunduğunu müşahidə etmişəm.