"Siegel+Gale"ın hazırladığı araşdırmaya görə Amerika və İngiltərədəki istehlakçılar, xüsusilə Nike, Apple, Coca-Cola və McDonald’s loqolarını daha çox tanıyır. Hazırlanan hesabat, Amerika və İngiltərədə araşdırmaya qatılan 3.000 iştirakçının verdiyi məlumat ilə hazırlanmışdır. Hesabat, dünya sıralamasının ilk 100 sırasında olan markaların adlarının gizlədilərək iştirakçıların onu tanıyıb - tanımamaqları əsasına təqdim olunmuşdur.
İştirakçılar tanıdıqları şirkət adlarını hansı meyarlar istiqamətində xatırladıqlarını da vurğulamalı idi. Nəticədə hesabat daha ətraflı və əhatəli bir hala gətirilmişdir. Hesabata görə Nike iştirakçıların 16%-i tərəfindən tanınaraq siyahının ilk sırasında özünə yer tapmağı bacarmışdır. "Nike"ın müvəffəqiyyətini isə 15.6 %-lə Apple, 11.1 %-lə McDonald’s və 9.7 %-lə Coca-Cola təqib edir.
Hesabat daha ətraflı araşdırıldığı zaman Amerika və İngiltərə iştirakçıları arasında bəzi cavab fərqlilikləri diqqət çəkir. Ancaq bu fərqlərə baxmayaraq, siyahının ilk 4 sırasında iştirak edən markalar öz yerlərini güclü bir şəkildə tutmağı bacarıb.