Rebrendinq və ya redizayn brendi istehlakçıların gözündə daha cazibədar etmək, ona yeni həyat vermək üçün əla vasitədir. Əlbəttə ki, əgər bu uğurlu olarsa. Xüsusilə bu qlobal şirkətlər üçün daha vacibdir, belə ki, belə şirkətlər üçün uğursuz rebrendinq çoxmilyardlıq itki deməkdir.



Sizə bu yaxınlarda olmuş 10 ən geniş miqyaslı rebrendinq və ya redizaynı təqdim edirik:



Nyu - York



Şəhərin brendi turistləri cəlb etmək və ahəngdar şəhər infrastrukturunun yaradılması üçün çox vacibdir. New York markası 1977-ci ildə yaradılmışdır. Bu ilin mayında Nyu York-un emosional ürək formalı loqosu dəyişdi.



İdi:




Oldu:




DC comics



Cari ilin ən mübahisəli rebrendinqi:



İdi:




Oldu:



Irn-bru



İdi:




Oldu:






Euronews



Sağda köhnə, solda yeni loqo:




Instagram



İdi:




Oldu:



Nordea



İdi:




Oldu:




Siemens Healthineers



Dünyada ən iri tibbi avadanlıq istehsalçısı olan şirkət, tarixində 3 dəfə adını dəyişmişdi: Siemens Healthcare, Siemens Medical Solutions, Siemens Medical System.



İdi:



Oldu:




Comdirect



İdi:




Oldu:




Ministry of Sound



İdi:




Oldu:




Charter Communications, Time Warner Cable и Bright House Networks



İdi:




Oldu: