Bir türk atalar sözlərində belə deyilir " Şikayətinizi bizə, məmnuniyyətinizi dostlarınıza danışın " elə tam olaraq ağızdan-ağıza ünsiyyəti özətləyən cümlədir. Ağızdan-ağıza ünsiyyət, insanların reklamlardan əvvəl etdikləri, hazırda edir olduqları və gələcəkdə də edəcəkləri əsas amildir. Amma bunu marketinq anlayışı ilə harmanlamaq daha çox müasir marketinqin işidir. Onsuz da edilən işlər marka sədaqəti və marka sevgisi yüksək olan kəslərin marka haqqında daha müsbət şərhlər etdiyini sübut edir.
İndi gəlin birlikdə ağızdan-ağıza Marketinq ilə əlaqədar deyilmiş bəzi sözlərə baxaq.
Paul M. Rand, Zacalo Group President &CEO - Anketi cavablandıranların 92%-i yoldaşlarından bir məhsul haqqında aldıqları müsbət şərhin o məhsulu alma mövzusunda ən böyük faktor olduqlarını ifadə edir.
David J. Greer sahibkar, yazar - Bir müştərinin sizin ilə olan təcrübələrini izah etməsi sizin özünüz haqqında yazdıqlarınızdan və söylədiklərinizdən on qat daha qiymətlidir. Çünki marka təcrübəsi indiki vaxtda markaların müştəriləri ilə olan əlaqələrini istiqamətləndirməsi baxımından lazımlıdır.
Jonah Berger yazar. - Bir məzmunun virallaşması şans deyil, cadu da deyil. Təsadüf əsəridə deyil. İnsanların bir şey haqqında danışması və paylaşmasının arxasında elmi bir şey var. Bir təsvir, hətta bir düstur ..
Jonah Berger-in düsturu tam olaraq belədir:
•Bizlər özümüzə yaxın hiss etdiyimiz məzmunları paylaşarıq.
•Əgər insanlara məhsullarınızı tez-tez tanıtsanız onlarda sizin haqqınızda tez-tez danışmağa başlayırlar.
•Əyləncə, hirs və həyəcan kimi güclü duyğular saxlayan məzmunları daha çox paylaşın.
•Məzmunun praktik dəyəri olması lazımdır. Çünki bizlər sıxlıqla bizə də faydası olan ya da bir problemə həll olan məzmunları daha tez paylaşarıq.
•Hekayə yaratmaq vacibdir: Hekayələr dinləyənlərə təsir etmək mövzusunda bənzərsizdir. Hekayələr sizin haqqınızda bir qığılcım yaradır və danışmalar o qığılcımı hərəkət etdirir. Hədəf kütlənin duyğularına xitab etmə mövzusunda hekayələr əhəmiyyətli köməkçilərdir.
Mark Zuckerberg - "İnsanlar insanlara təsir edərlər. İnsanları güvəndikləri bir yoldaşlarından aldıqları tövsiyələrdən daha çox təsir edən bir şey daha yoxdur. Güvənilən bir istiqamətləndirmə reklam sahəsinin müqəddəs kasası kimidir. "