Coca-Cola musiqiçi və prodüser will.i.am ilə birgə, Intel-lə əməkdaşlıq edən Ultrabook Project layihəsində, həmçinin Beats by Dr. Dre New Era EKOCYCLE markasını buraxır.


Coca-Cola layihəsinin adlandırdığı EKOCYCLE "Marka-təşəbbüsü", istehlakçıları öyrətmək və onlar tərəfindən əldə edilən məhsulları yenidən işlədə bilmək məqsədi ilə buraxılır . Bu təşəbbüsün köməyi ilə müxtəlif formaya və gələcək nəsillərə xidmət etməyə bacarıqlı insanlar məmulatları tanıya və öyrənə biləcəklər.


Layihə çərçivəsində təqdim edilən yenidən emal olunmuş məhsullar, istifadədən sonra məişət üçün müxtəlif predmetləri və hətta dəbdə olan məmulatları istehsal edən plastik butulkaları və alüminium bankları da daxil edir.


Təşəbbüsün digər iştirakçıları - yüksək keyfiyyətli qulaqlıqların və Beats by Dr Dre audio-sistemlərinin istehsalçılarıdır və New Era-ın beysbol kepkaları - EKOCYCLE markasının altında emal edilmiş materiallardan qismən hazırlanan şəxsi məhsulu təqdim edəcək. Dəstəyi həmçinin ABŞ-da ən böyük emal haqqında ən geniş informasiya verən qeyri-kommersiya təşkilatı Earth 911 layihəsi göstərir.


Coca-Colanın ekologiya üzrə vitse-prezidenti və direktoru Bea Perez bildirir ki, "EKOCYCLE marka-təşəbbüsü" - tullantıların və zərərsizliyin maksimal ixtisarına yönəldilmiş cəhdimizə uyğun olan bir platformadır. swill.i.am və digər məşhur markalarla birlikdə, biz unikal obraz emalın ideyasını irəli çəkəcəyək. Gənc istehlakçıların bugünkü nəsili aktivdir və EKOCYCLE marka hərəkəti onların dəstəyinin cəlb edilməsi və qlobal ekologiyaya səylərinin istiqaməti üçün mühərrik olmağa çağırılmışdır".


EKOCYCLE-ın lisenziya gəlirinin hissəsi, emalın təbliğatıyla və insanların həyatının təkmilləşdirilməsiylə məşğul olan digər təşkilatların dəstəyinə minimum $1 milyon veriləcək. Layihə haqqında daha ətraflı məlumatlları Facebook-un EKOCYCLE səhifəsində əldə etmək olar.


Tezliklə EKOCYCLE amerika televiziyasında 2012 Olimpiada reportajları vaxtı nümayiş olunacaq ilk 60-saniyəlik reklam çarxını translyasiya etməyə başlayacaq.