Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verik ki, Əgər 2023-cü ildə ABŞ-ın əsas tədbiri Super Bowl - Milli Futbol Liqasının final matçı "Alkoqol Bowl" ləqəbini aldısa, 2024-cü il avtomobil istehsalçılarının bol reklamı ilə qeyd olunur. Oyunun yayımı zamanı ən azı dörd böyük avtomobil markası reklam çarxları debüt etdi - Kia, Volkswagen, BMW və hətta əvvəllər matç zamanı reklam yayımlamayacağını bildirsədə, Toyotada daxil oldu.
Ümumilikdə, 2023-cü ildəki oyunla eyni şəkildə bu il 30 saniyəlik bir video çəkmək reklamçılara 7 milyon dollara başa gəldi. Bununla belə, Super Bowl reklam inventarının 90%-dən çoxu yayın sonuna qədər satılıb. Rusiya sənaye mütəxəssisləri 2023 Super Bowl üçün ən diqqət çəkən reklam çarxlarını şərh ediblər.