Yemək və futbol italyanların iki böyük həvəsidir. Futbol günlərində stadionun ətrafında azarkeşlərin sevimlisi olan sendviç bu iki ehtirası birləşdirən bir ləzzətdir. O qədər ki, Heinz bu simvolik ləzzəti və stadionların gizli qəhrəmanlarını, sendviç istehsalçılarını DUDE Milan ilə birlikdə sousları üçün istifadəyə verdiyi Proud Sponsor of Calcio Mangiato adlı yeni brend platforması ilə salamlayır.


Calcio Mangiatodan (Futbolu məğlub edən) ilhamlanan platforma, futbol günü stadionun ətrafında sendviç istehlak etmək ənənəsindən başlayaraq, futbolun yeməklə birləşdirən bütün anlara brendi əlaqələndirməyi hədəfləyir.


Ənənənin mərkəzində Stadion Qəhrəmanları üç sendviç ustası Mauro, Sofia və Ruggiero dayanır. Kampaniya çərçivəsində hər həftə fərqli futbola ev sahibliyi edən məşhur San Siro Stadionunun (Cüzeppe Meazza) ətrafında sendviç hazırlayan, işdə olduqları üçün tribunadan çöldə futbol tutqularını yaşayan Mauro, Sofia və Ruggiero-nun üzlərində təbəssüm yaratmaq üçün Heinz hərəkətə keçdi. Mağazaları bir axşam influencer aşpazlara həvalə edilən üçlük tribunalarda öz yerlərini tutdu və pərəstişkarların xüsusi anonsları və alqışları ilə mükafatlandırıldı.


Heinz və DUDE Milano bütün il boyu futbol və yemək arasındakı ayrılmaz əlaqəni qeyd etmək istəklərini yaymağı planlaşdırırlar. Kampaniya televiziyada və brendin sosial media kanallarında yayımlanır. Gizli qəhrəmanları dəstəkləyən influencerlər də hesablarında xüsusi müsahibələr və reseptlər paylaşırlar.