İnternet-reklamın Britaniya Bürosu, İnteraktiv reklamın Amerika Bürosu və Mojiva reklam şəbəkəsi Britaniya və amerika istifadəçilərinin sorğu tədqiqatını keçiriblər.


Tədqiqat göstərir ki, Britaniya istehlakçıları amerika istehlakçılarıyla müqayisədə, milli komandanın rəsmi sponsorlarının məhsullarını tapmaq məqsədilə mobil telefonlardan istifadə etməyə daha az meylli olsalarda, rəsmi sponsorların mobil reklamlarına cavab verməyə daha çox meyllidirlər. Yalnız 20% amerikalı və 12% britaniyalılar mobil telefon vasitəsilə idmançıların və ya komandanın reklam etdikləri məhsulu axtarırlar.


Tədqiqat həmçinin aşkar etmişdir ki, şirkət-sponsorları ölkədə daha da yaxşı məlum olduğuna görə, britaniya respondentləri amerikalı respondentlərlə müqayisədə rəsmi sponsorlardan reklama diqqət yetirməyə daha çox meyllidirlər.


Tədqiqat belə bir nəticəyə gəlmişdir ki, amerika və ingilis idman azarkeşləri istehlakçılar tərəfindən iki ekran istifadəsinin artımını göstərmək məqsədilə, televiziyada oyunların birbaşa yayımına baxış zamanı fəallıqlara əlaqəsi olanlar üçün mobil devayslardan istifadə edəcəklər.


İngilis və amerika istehlakçıları bəzən mobil reklamlara eyni (60%) qarşılıqlı təsir etməyə meylli olsalarda, Britaniya istifadəçiləri bunu daha çox edirlər. Demək olar ki, britaniyalıların (32%) üçdə biri, amerikalıların isə yalnız 25% hər gün mobil reklama qarşılıqlı təsir göstərirlər.




Tədqiqatın digər nəticələri:


  • 22% amerika və britaniya respondenti real zamanın rejimi ilə oyunları mobil devayslarda verməyi planlaşdırırlar
  • amerika respondentləri britaniya respondentləriylə müqayisədə (18% 6%-ə qarşı), mobil reklamlara qarşılıqlı təsiri idmançı-favoritlərinin iştirakını tezləşdirərək daha həvəsli göstərirlər. Lakin Britaniya istifadəçiləri rəsmi olimpiya sponsorlarının mobil reklamlarına (13% 8%-ə qarşı) və sevimli idman növlərinin reklamlarına (36% 2%-ə qarşı) daha həvəsli cavab verirlər.
  • amerika istifadəçiləri "əyləncə və ya şən" Olimpiya Oyunları vaxtı mobil telefonların reklamlarına üstünlük versələrdə, Britaniya istehlakçıları idman mövzusuna aid reklamlara daha çox üstünlük verirlər.