Sentyabr ayında Moskvada ilk dəfə olaraq son üç il ərzində planlanlaşdırılan çöl reklamlarının ticarətləri keçiriləcək: KİV-in və reklamların paytaxt departamenti 7,7 min afişa stendinin altında yerin hərracına yerləşdirmişdir.


İyul ayına kimi ölkədə ən böyük "açıq reklam" olan Moskva elanlarının sahibi, şəhər büdcəsinin istismarı üçün bir quruşda ödəməmiş ''Russ Outdoor'' operatoru olmuşdu.


Saytda göstərilmiş kimi 31 iyul-dan 10 sentyabr ayına qədər KİV-in və reklamların paytaxt departamenti, quraşdırmaya və şəhərin əmlakında afişa stendlərinin istismarına açıq hərracda iştirak üçün ərizələri qəbul etməyə davam edir. Ticarətlər 13 sentyabr-a təyin edilmişdir. Hərrac sənədləşməsini əldə edərək, bir lotla 2648 ünvan üzrə 7705 yer oynanılır. Start qiyməti 700 milyon rubl müəyyən edilib. Hərracın başlancığı - 3,5 milyon rubldur. Bütün konstruksiyalar ticarət qalibinin hesabına müəyyən edilir.


Moskvada bu ilk dəfə olaraq 2009-cu ildə klassik çöl reklamlarının ticarəti olmuşdur. Keçən il yalnız " QUP "Moskva şəhər nəqliyyatı" və "Moskva metropoliteni" reklam podratçılarını seçdi. Lakin nəqliyyatda reklam biznesin digər bir növüdür: onun yerləşdirilməsinə hər küçə konstruksiyasına tələb olunduğu kimi, məmurların icazələri tələb olunmur.


Elanlar üzrə ticarətlərdə iştirak etməyi arzu edənlərə sifarişin təminatı kimi 230 milyon rubl daxil etmək lazım olacaq. Müqavilənin təminatı hərracın qalibiylə nəzərdə tutulmamışdır, sadəcə olaraq müqavilə layihəsindən göründüyü kimi, bütün məbləği qalib olan şəxs müqavilə nəticəsindən ilk beş gün ərzində departamentə keçirtməli olacaq. Bu günə kimi uzun müddətli müqavilələr imzalanarkən digər bir yanaşma tətbiq edilirdi, yəni ödənişlər bir neçə illik səngərə bölünürdü. Məsələn, "Moskva şəhər nəqliyyatı" hərracının qalibinə birinci il 13%, ikinci il isə 16% və s. keçirtməlidir.


Departamentin mətbuat katibi Vladimir Yakovlev beşillik məbləğin birbaşa ödəmənməsi təhlükəsizlik tələbatı olduğunu izah etdi: şəhər zəmanətindən asılı olmayaraq,elanların effektivliyindən istifadə edərək əlavə vasitələri onlardan götürəcəkdir. "Qavrilof Brazers" qrupunun rəhbəri Aleksandr Kaspiroviç hesab edir ki, belə şərtlərdə olan bazar vəziyyətində yalnız elanların istismarı üzrə artıq mövcüd olan texnologiyayla və qazanılmış müştəri bazasıyla operator və ya biznesdə heçnə anlamayan qeyri-profil oyunçusu razılaşa bilər.


İyul ayına qədər Russ Outdoor (keçmiş News Outdoor) qrupuna daxil olan "Mosqorreklama" şirkəti Moskvada elanların tək sahibkarı idi. Beləliklə şirkət 2003-cü ildən etibarən quraşdırma və istismar üçün 8,1 mindən çox stendə görə şəhər büdcəsinə heç bir quruş ödəmədi. Məhz bu şərait KİV-i və reklam departamentini apellyasiya şöbəsinə doqquz il əvvəl müqavilə bağlanmış "Mosqorreklam-ı''tanımağa müraciət etməyə məcbur etdi. Tərəflər yaz aylarında dünya sazişi bağladılar və "Mosqorreklama" könüllü olaraq bütün stendlərini sökməyə razılaşdı.


"ESPAR-Analitikaların" tədqiqat şirkətinin baş direktoru Andrey Berezkin hesab edir ki, biznesin müvəffəqiyyətli olması üçün şəhər investiyalarında "xarici reklam" operatorunun 25-30% gəliri olmalıdır. Müvafiq olaraq, müqavilənin bildirilmiş minimal məbləği 700 milyon rubldur və afişa stendlərinin sahibi il ən azı beş 2,8 milyard rubl bazardan toplamalıdır. Ekspert qiymətləndirmələrinə görə, "Mosqorreklam" ildə elanlardan ən çox 150 milyon rubl qazanırdı.


Russ Outdoor mətbuat xidmətində qarşıdakı ticarətlərin yazılmış şərtlərini "sərt" adlandırdılar. Qrupda bildirdilər ki: "Biz hal-hazırda iqtisadiyyatı hesablayırıq və bunun əsasında hərracda iştirak haqqında qərar qəbul edəcəyik".