Adweek.com bildirir ki, (News Feed) Facebook istifadəçilərinin xəbər lentlərində reklamın nümayişi üçün mallara və ya firmalara "like" qoymuyan istifadəçilər yoxlanılır.


Əvvəl reklamlar malları və ya markanı ‘’like’’ edənlərə və yaxud onun dostlarına göstərilirdi. İndi isə lentdə marka elanının yaranması üçün istifadəçinin və ya onun dostunun "like" qoyması lazımlı hesab olunmur. Ekspertlərin hesab etdiyi kimi, bu sosial şəbəkənin reklam imkanlarından istifadə etməyə daha çox effektiv imkan yaradacaq, belə ki potensial tam aşkar edilməmişdir.


Facebook nümayəndəsi Enni Ta bildirir ki, "Bu elanlar xəbər lentində mesaj kimi görünəcək və reklam kimi nişan qoyulacaq". O həmçinin qeyd etdi ki, bu sistem biznesdə istehlakçılara informasiyanı məlumat vermək üçün daha asan imkan yaradacaq. "Bu bir kiçik testdir və biz reklam şəbəkəsini yaxşılaşdırmaq üçün insanların cavablarını yığırıq. Əgər yenilik qəbul ediləcəksə, şirkətlər öz reklam mesajlarını yaş, istifadəçinin maraqları, internetə çıxış üçün mobil qurğudan istifadə etmələri və s. kimi standart seçimlərdən istifadə edərək ünvanlaya biləcəklər.


Facebook səhifələrində ilin əvvəlində Zukerberq-ə gündə milyon dollar gətirən "Reklam tarixləri" (Sponsored Stories) çıxdı. Avqustda sosial şəbəkə mobil cəbhədə reklamçılara hücum etməyə başladı. TBG hesabatına əsasən , şəbəkənin səhifələrində yeni reklam meydançaları əlavə edilərkən, Facebook-da bir il ərzində reklam qiymətləndirmələri 40% artdı. Düzdür, istinadlar üzrə keçidlər 8% azalsada, reklamçılar sosial şəbəkənin mövqelərini bir az zəiflədirlər.


May ayında hay-küy salmış Facebook-da effektsiz reklamdan General Motors (ABŞ-da üçüncü reklam ölçüsü üzrə) imtinası bir sıra yeni müstəqil tədqiqatları provokasiya etdi. İyun ayında Reuters Ipsos hesabatında bildirilir ki, sosial şəbəkənin 80% soruşdurulmuş istifadəçiyə əsasən heç vaxt Facebook saytında reklam olunmuş malları və ya xidmətlərı satın almır və 34% respondent ümumiyyətlə "yenilik amili köhnəlir" kimi fikirlərələ saytda daha da az vaxt keçirir.


İyul ayında BBC Facebook auditoriyasının şəxsi tədqiqatının nəticələrini dərc etdi: sosial şəbəkənin 900-milyonluq auditoriyasından 5-6%-i saxtadır deyə bildirdi. Kanal göstərirdi ki, bu faiz istifadəçilərinin payına əhəmiyyətli hissədə "like" gəlir və bu da bir çox markalar üçün sosial şəbəkələr vasitəsilə net marketinq-ə yaxınlaşır. Facebook saxta profil probleminin mövcudluğunu qəbul edir və bu profillərin bağlanması üçün cəhd edir.


Tamamilə digər işıqda təqdim edilmiş sosial şəbəkə vasitəsilə marketinq rəqəmləri ComScore-dan sifarişli tədqiqatına Facebook-a xüsusi cavab oldu. Target, Starbucks Best Buy kimi əsas böyük markaların nəticələri optimizmlə təchizatçılara Facebook vasitəsilə malların təşviqinə baxmağa imkan yaradacaq.