Hər bir şirkət inanır ki, onlar müştərinin ehtiyaclarını ödəyirlər. Bununla birlikdə, əksər şirkətlər müştəri istəklərindən daha çox məhsul və xidmətləri yaxşılaşdırmağa yönəlirlər. Bu müştərilərin həqiqi problemlərini müəyyənləşdirməyi və onlara ən effektli yolu təklif etməyi çətinləşdirir.


Harvard Biznes Məktəbinin marketinq direktoru Sunil Gupta müştəri ehtiyaclarını qarşılamağa və başa düşməyinizə kömək olacaq 3 TÖVSİYƏ verib.


Müştərinin problemlərinin səbəblərini öyrənməyə çalışın


Bəzən müştərilər ortaya çıxan problemi ifadə edə bilmirlər, bu halda isə onun səbəblərini anlamaq lazımdır. Belə bir yanaşma sahibkar Dipak Qarqa Hindistanda karqo daşıma sahəsində dəyişiklik edən Rivigo adlı şirkətini qurmağa kömək etdi, nəticədə bu gün Rivigo-nun dəyəri 1 milyard dollar qiymətləndirilir. Elektron ticarətin inkişafı karqo daşınmasına olan tələbi kəskin artırıb. Lakin Hinstanda bu sahə sürücü çatışmazlığı ilə üzləşir. Eyni zamanda, ölkədə işsizliyin səviyyəsi yüksək idi, amma sürücülərə yaxşı maaş təklif edilirdi. Bunu həll etmək üçün Dipak problemin mənbəyini araşdırmağa qərar verdi. O, şəxsən kəndlərə getdi və sürücü çatışmazlığının əsas səbəblərini tapdı. Onlar uzun müddət evdən uzaqda idilər bu isə pis vərdişlərin ortaya çıxmasına səbəb olmuşdu. Onları hər axşam evə göndərmək isə mümkünsüz idi. Və bir neçə gün çəkəcək şəhərlərarası nəqliyyat imkansız hala gələcəkdi. Dipak isə başqa bir yol tapdı. O, marşrut boyunca, yük maşınları üçün dörd saat fasilələrlə dayanacaq qoydu. Onun fikri məhz belə idi.



- İlk sürücü A məntəqəsindən B məntəqəsinə gedir və yük maşınını ora qoyur. Geri qayıtdıqda isə B məntəqəsində olan götürür.


- İkinci sürücü isə karqo ilə dolu yük maşını B nöqtəsindən alır, C nöqtəsinə aparır və bu proses beləcə davam edər.


Beləliklə, sürücülər hər axşam evlərinə gedə bildi, eləcə də loqistik şirkətlər çatdırılma vaxtını 2 dəfə azalda bildilər. Yük maşını əvvəl 10-12 saat istifadə edilirdisə, indi bu vaxt 20 saata yüksəldi.


Davam edəcək...