Axe reklam ənənələrinə geri döndü və ictimaiyyət məhkəməsinə məşhur ‘’Axe-effektə’’ həsr edilmiş 2 yeni çarx təqdim etdi .
Londonda keçirilən olimpiadanın başa çatmasınna baxmayaraq, sakinlərin ürəklərində idmana olan maraq hələ sönməyib. Kişilər üçün ətir vasitələrin markası, istehlakçıların əhval-ruhiyyələrini dəqiq təxmin edərək, idmançılar haqqında seksual spotlar buraxdı.
Çarxların qəhrəmanları nüvələri itələyir, hündürlüyə başgicəlləndirən atıllamalar edir və qaçışda hər cür maneələrin öhdəsindən müvəffəqiyyətlə gəlirlər. Niyə? Əlbəttə ki, Axe dezodorantlarından istifadə edən kişiyə tez çatmaq üçün!
Qızlar öz məqsədyönlümlükləriylə oğlanları qorxudarkən, reklamlara baxış sayı artmağda davam edir. Ən xoşa gələn hissəsi isə, hər iki çarxda müsbət qiymətləndirilmələrin və son çəkilmiş Axe Hair "Office Love" videosunun üstünlük təşkil etməsidir. Zəka və intriqa reklamlarda nə də olsa düzlük və eynilikdən daha yaxşı işləyir.