Uayt iddia edir ki, şirkət ketçup üçün qablaşdırmanın istehsal zamanı onun patentindən istifadə edərək, istehlakçıya buterbrodlara və hamburgerlərə ketçupu sıxmağa və sousa əlavə etməyə imkan yaradırdı.


Heinz-dən qablaşdırma "Dip & Squeeze" adlandırılmışdı. Şirkətdə iddia edirlər ki, çox funksiyalı qablaşdırmanın ixtirasına bir neçə il sərf edilmişdi. Heinz-in fikrincə, ondan restoranlarda sifarişlərin evə aparmaq məqsədilə istifadə edilməlidir.


Eyni zamanda Uayt iddia edir ki, o hələ 2005-ci ildə CondiCup adlı analoji qablaşdırmanı patentləşdirmişdir. Həmçinin o 2006-cı ildə ideyasını Heinz-ə satmağa planlaşdırmışdı və hətta şirkət ofislərindən birində CondiCup-ı təqdim edirdi, lakin sonunda Heinz-də onun ixtirasından istifadə edilmədi.