Facebook-da əlaqə informasiyasına görə, əsas hədəfləmə baxımından reklamçılar yalnız elektron ünvanların, telefon nömrələrinin və istifadəçi ID-lərin şəxsi müştəri bazasından istifadə edə biləcəklər.


‘’All Things Digital’’ texnologiya bloqu bildirir ki, dünyada ən böyük sosial şəbəkə olan Facebook, istifadəçilərin əlaqə informasiyasına, elektron ünvanlara, telefon nömrələrinə və istifadəçi ID-sinə görə reklamın hədəfləmə funksiyasını buraxmağı planlaşdırır.


Bu funksiya ilk dəfə olaraq ‘’Inside Facebook’’ nəşrinin müəllifləri tərəfindən qeyd edilmişdi, lakin sosial şəbəkənin nümayəndələri All Things Digital-a təsdiq etdilər ki, reklamçılar artıq gələn həftədən etibarən yeni imkanlara başlayacaqlar.


Facebook-da əlaqə informasiyasına görə, əsas hədəfləmə baxımından reklamçılar məlumat bazasından yalnız elektron ünvanların, telefon nömrələrinin və istifadəçi ID-lərin şəxsi müştəri bazalarından istifadə edə biləcəklər. Facebook-a öz növbəsində, bu məlumatlar kodlaşdırılmış formada daxil olunacaq və sosial şəbəkədə reklamçı müştərilərinin şəxsi məlumatlarına birbaşa yol tapacaq.


Məsələn, istifadəçi internet mağazasında və ya onlayn aviabiletləri sifariş edərkən hədəf məqsədi ilə əlaqə məlumatlarını istifadə edə bilər. Reklamçılar Facebook-a müştəri əlaqələrinin xeşisini çatdıracaq (məlumat bazasında saxlanılan kodlaşdırılmış dəyərləri), sosial şəbəkə isə, öz növbəsində onları kodlaşdırılmış istifadəçi məlumatlarının bazasıyla müqayisə edəcək. Beləliklə nə Facebook, nə də reklamçı müştərilərin və ya istifadəçilərin real şəxsi məlumatlarına giriş əldə edə bilməyəcək.


Bu funksiya şirkətlərə sosial şəbəkələrdə öz auditoriyasını və ya əlavələrində (proqramlarında)marka səhifələrini artırmağa və hədəf əlaqələri üzrə reklam abunəçiləri olmayan şirkət müştərilərini tapmağa imkan yaradacaq. Bundan başqa, şirkətlər xüsusi təklifləri və yenilikləri, həmçinin cəmiyyətlərin və müştərilərin sadiq proqramlarını irəli çəkə biləcək.


Eyni zamanda TechCrunch qeyd edir ki, Facebook reklamçılardan sosial şəbəkədə reklam hədəfləməsi üçün onların əlaqə informasiyasından istifadə edərək müştərilərin razılığı ilə promo-kampaniyanın başlamasına sorğu keçirməyi tələb edəcək.


İnternet-şirkətləri reklam hədəfləməsi üçün yeni imkanlar yaradaraq, reklamçıların platformalarının çəkiciliyini artırmaq məqsədilə kampaniya büdcəsinin effektiv planlaşdırması sahəsində potensial olaraq maraqlanan auditoriyaya müraciət edəcək.


Twitter mikrobloq xidməti daha əvvəl bildirdiyi kimi mesajlarda, retvitax-larda və abunələrdə göstərilmiş istifadəçinin spesifik maraqlarına görə, Promoted Tweets Promoted Accounts formatlarının promo-kampaniya hədəfləməsi reklamçılara imkan yaradacaq.


2012-ci ilin ikinci rübündə Facebook gəliri 32% artaraq 1,18 milyard dollara çatmışdır. Onun böyük bir hissəsi, təxminən 84%-ı və ya 992 milyon dolları reklamın hesabına yaradılır.