Təraş üçün aksessuar istehsalçısı olan ''Gillette'' dünyaya öz təsirini göstərməyə başlayır. ABŞ-ın Amerika ofisi ''BBDO'' tərəfindən hazırlanmış imic kampaniyası Gillette-in kampaniyasına başladı.


Markanın möhkəmliyini və insanların təsirini nümayiş etdirmək üçün kampaniyanın əsasına personalların tarixi qoyuldu. Printlərin qəhrəmanları Almaniyada fəaliyyət göstərən ABŞ-ın səfirləri, amerikanın general-mayorları, həmçinin milli orkestranın direktorları oldular. 19-cu əsrlərin sonuna gəldikdə, uzunsaqqallı simalar hamar qırxılaraq, tam dəyişilirlər və bununla dünyada Gillette ülgüclərinin çıxmasına işarə olunur. "Tarixin simasını 1901-ci ildən dəyişdiririk" adlı vizual mesaj şüarıyla dəstəklənir.