Deyəsən, heç vaxt qalstuku saat əqrəblə ilə müqayisə etməyiblər, baxmayaraq ki, onlardan daha yaxın olan simvol təsəvvür etmək olmur.


Fərqli fikir TBWA-nin Qafqaz və Mərkəzi Asiya filialına məxsusdur. Təbliğin olunan bir korporasiya, hər hansı bir media kanalın yerli vaxt xəbərləri və hec saatda deyil, sadəcə pivədir.


Reklamın ideası ona əsaslanıb ki, meneceri, əslində, pivə istəyi üçün sivilizasiyanı yer üzündən yox eləməyə hazır olanda deyil, uşaq kimi hər saat yedizdirmək lazımdır.


Nəzərə alın ki, pivə əvvəlki pivə kimi deyil və fasilənin müddətidə artıb. Belə ki, "Gonbulun" məşhur sualına "harada idin?" Stout cavabı yersiz olardı.