Reklam ən yaradıcı sahələrdən biridir və marketinqin bir hissəsidir.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir.
Reklamın Məqsədləri
1. Məhsulu tanıtmaq
Reklamdan istifadənin ən ümumi səbəbi yenisini tanıtmaqdır. Bunu həm mövcud brendlər, həm də yeni brendlər edə bilər.
2. Brendi tanıtmaq
Bu gün bazarda bir çox startap var və onların əksəriyyəti xidmətlərdir. Xidmətlər çox vaxt fərdi xidmət məhsulları deyil, brend kimi satılır.
3. Fərqindəlik yaratmaq
AIDA modelinə görə, reklamın ən vacib işi diqqəti cəlb etməkdir ki, bu da Maarifləndirmədən başqa bir şey deyil. Reklam insanların diqqətini cəlb etməli və məhsul və ya bazarda öz xüsusiyyətlərindən xəbərdar olmalıdır.
Coca Cola, Toyota, Amazon bazarda ən etibarlı brendlərdəndir. Şübhə yoxdur ki, bu brendlər də öz seqmentlərində ən yaxşı reklamçılar sırasındadır. Bu markalar reklam kampaniyaları ilə dəyər yaratmaqla yanaşı, fərqləndirməyi də hədəfləyir.
Brendlərin reklamda müxtəlif məqsədləri var. P&G və HUL kimi brendlər ana brend üçün yaxşı brend kapitalı yaratmaq üçün müntəzəm olaraq vəsait yatırırlar. Beləliklə, bir marka təsirlənsə belə, əsas marka toxunulmaz olaraq qalır.