Samsung hər kəsi 100x Zoom imkanlarını nümayiş etdirən açıq hava kampaniyası ilə böyük şəklə baxmağa dəvət edir.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Samsung dünyanın ən möhtəşəm şəhər meydanlarını təsir edici açıq məkana çevirir və yeni flaqmanı S23 Ultra-nın 100x Zoom funksiyasını təqdim edir. Ogilvy New York tərəfindən hazırlanan "Tiny Type" kampaniyası Nyu Yorkdakı Times Square, Londondakı Piccadilly Square və Tokiodakı Omotesando kimi simvolik əraziləri interaktiv oyun meydançalarına çevirir.


Texnologiya nəhəngi, Ogilvy New York ilə birlikdə nəhəng ölçülü reklam lövhələri hazırladı, lakin bir tutum var. Bu lövhələrdəki mesajlar o qədər kiçikdir ki, oxucular onları deşifrə etməkdə çətinlik çəkirlər. Əlbəttə ki, bu problem flaqman Android telefonunun köməyi olmadan demək olar ki, mümkün deyil.


Yarımçıq kimi cümlələr çılpaq gözlə uzaqdan oxunmasın deyə ağıllı şəkildə işlənib. Beləliklə, smartfonun imkanları məhsulun qabaqcıl xüsusiyyətlərini vurğulamaq üçün işə düşür.


Bu qeyri-adi kampaniya insanların marağına səbəb olur və onları 100x Zoom-un sehrli dünyasına dəvət edir.