Düzgün hazırlanmış qablaşdırma ən yararsız əşyaların belə uğurlu satışını təmin edə bilər.



Qablaşdırmanın dizaynı marketinq və məhsulun irəlilədilməsi sahələrinin ən mühüm komponentlərindən biridir. Bir çox dizaynerlər pendir, pizza, qələm və ya digər əşyaların qablaşdırması necə olmalıdır deyə düşünürlər. Eyni zamanda onlar ilk təəssüratın qablaşdırmadan formalaşması fikri ilə razılaşırlar. Və beləliklə insanlar onlara tamamilə lazımsız əşyaları alırlar.



Aşağıda göstərilən nümunələr malları təqdim etmək üçün uğurlu dizaynlardır.



Bığ şəklində boya fırçası





Colgate: "Do not let your dinner breath become your morning breath"



Mədə formalı kəsik ilə tərəvəz üçün qablaşdırma




Santa Klaus papağı şirniyyatın təqdimatında




Ukraynalılar fitness klubun tanıtımı üçün bulka qablaşdırmasından istifadə ediblər




Ford Pickup kibrit qutusu




Festina suya davamlı saatların reklamı





Qələm şəklində parmezan pendiri





Mürəbbənin dadına uyğun meyvə formaları





Salfetlər dağ şəkilli zərfdə




Rəngarəng çörək qablaşdırması




Sızanaqlar üçün tabletlər





Saç üçün sancaqlar




Rəngli karandaşlara bükülmüş dəsmallar




İçdikçə boşalan Coca-Cola şüşəsi