Düzgün hazırlanmış qablaşdırma ən yararsız əşyaların belə uğurlu satışını təmin edə bilər.
Qablaşdırmanın dizaynı marketinq və məhsulun irəlilədilməsi sahələrinin ən mühüm komponentlərindən biridir. Bir çox dizaynerlər pendir, pizza, qələm və ya digər əşyaların qablaşdırması necə olmalıdır deyə düşünürlər. Eyni zamanda onlar ilk təəssüratın qablaşdırmadan formalaşması fikri ilə razılaşırlar. Və beləliklə insanlar onlara tamamilə lazımsız əşyaları alırlar.
Aşağıda göstərilən nümunələr malları təqdim etmək üçün uğurlu dizaynlardır.
Bığ şəklində boya fırçası
Colgate: "Do not let your dinner breath become your morning breath"
Mədə formalı kəsik ilə tərəvəz üçün qablaşdırma
Santa Klaus papağı şirniyyatın təqdimatında
Ukraynalılar fitness klubun tanıtımı üçün bulka qablaşdırmasından istifadə ediblər
Ford Pickup kibrit qutusu
Festina suya davamlı saatların reklamı
Qələm şəklində parmezan pendiri
Mürəbbənin dadına uyğun meyvə formaları
Salfetlər dağ şəkilli zərfdə
Rəngarəng çörək qablaşdırması
Sızanaqlar üçün tabletlər
Saç üçün sancaqlar
Rəngli karandaşlara bükülmüş dəsmallar
İçdikçə boşalan Coca-Cola şüşəsi