"BBH London" xərçəngə qalib gəlmiş və ilkin yardımın göstərilməsinə görə dünyasını dəyişmiş insanın tarixindən danışır.

BBH London-un yaradıcı agentliyi "St John Ambulance" təcili yardımının yarımstansiyası üçün valehedici sosial reklamı çarxı çəkdi. İlkin yardımın göstərilməsinin nə qədər əhəmiyyətli olduğunu göstərmək üçün, uzun müddət həyat mübarizəsi aparan və xərçəngə qalib gələn lakin əyləncə gecələrin birində hamburgerlə çeçəyib vəfat edən yaradıcı insanın tarixindən danışıldı.

Çarxda bildirilir ki, "ilkin yardım həyatın və ölümün arasında qaçılmaz dəyişiklik ola bilər. Hər il 140000 insan ilkin yardım onların həyatlarını xilas edə biləcəyini halda, müxtəlif vəziyyətlərdə həlak olurlar və o qədər insan xərçəngdən vəfat edirlər".