Daily Mail Britaniya nəşri, Rusiya istehsalının televiziya reklamının siyahısını təşkil etdi. Xüsusilə jurnalist Saymon Tomlinsonu (Simon Tomlinson) digər bir adla desək, Dəhşətli sincab, kolbasa-adam və qadın-buqələmun kimi rollarda yaddaşlarda qalmışdır. Nəşr qeyd edir ki, çarxlardan hər biri ya dəli, ya da qorxunc şəkildə hazırlanıb.


Siyahıda ilk "must watch" kimi tanınan "CrazyKola" içkisinin reklamıdır, hansı ki, Rusiya tənzimçiləri tərəfindən dəfələrlə narazılıq doğurmuşdur. Müəllif prezervativləri xatırladan varlıqlara diqqət yetirir və "bu sıxıntını islat" sloqanı ilə izləyiciləri cəlb edir. Jurnalist oxuculara izah edir ki, bu frazada yalnız bir hərf hansısa insanı və ya konkret qadını qətlinə çağırış ola bilər. Tomlinsonanın fikrincə, reklamçılar qəsdən belə bir təhqiredici sloqan fikirləşiblər. Daha sonra "Baltika" "sıxıntıdan yenilən" sloqanı ilə əvəz olundu.
Üçüncü çarx isə, sosial reklam çarxıdır, hansını ki, britaniyalılar çox da xeyirxah hesab elemirlər. Çarxın süjetinə əsasən, qadın boşanmaq niyyətindədir və uşağı, mənzili, bağı və maşını onda qalmasını tələb edir. Dialoq avtomobildə baş verir. Həyat yoldaşı xanıma bildirir ki, qadınlardan fərqli olaraq, onda qəzaları qaydasına salan təhlükəsizlik kəməri mövcuddur.
Ağılsız reklam siyahısına Ukrayna yaradıcılığından - "Gerkules" dondurmasının istehsalçısından bir çarx da daxil olmuşdur. Daily Mail uzun dilinin vasitəsilə ilə oğlundan şirniyyatları götürən qadın təfəfindən heyrətləndirildi. Jurnalist "dilləri hazırlayın" sloqanlı reklamını "sadə" kimi şərh etdi.
Son qorxunc çarxda isə, "ət imperiyasından" bir qadının və kolbasanın məhəbbət tarixindən bəhs olunur. Nəticədə kolbasa-adam qulaqsız qalır və Daily Mail-in müəllifi reklamın müsbət nəticəsindən şübhələnir.