DDB reklam agentliyi McDonald’s üçün riskli, istehzalı, ziddiyyətli kreativ hazırlayıb.
DDB reklamçıları ictimaiyyətə McDonald’s –da uşaq bayram günlərinin keçirildiyi çox populyar bir xidmətin təbliği ilə məşğul olublar.
Kreativlərin nəzərində (və yəqin ki, restoranlar şəbəkəsinin işçilərinin gözü ilə də) öz ad gününü qeyd edən uşaq əsl balaca canavara oxşayır. Daha dəqiq – balaca monstr. Bu olduğu kimi də elan edilib – axı reklamda yalan danışmaq olmaz? Budur, nəhayət ki, uşaqlar doğru formatda birinə gülüş, digərinə qəzəb göstərirlər. Ancaq siz ki, düşünmürsüz ki, bütün analar ürəkbulandıran qurbağa ilə olan əyləncəni bəyənəcəklər?
Ancaq uşaqlar üçün onlar hədəf kütləsidir. Reklam gərək bəyənilsin. Yada salın, axı uşaqlıqda müsbət qəhərman olan şahzadələr yox, pis niyyətli monstrlar sizin də xoşunuza gəlirdi, axı siz dostlarınızla daha çox monstrları öz müzakirə edirdiniz. Tiffani-dən olan bəzək əşyası deyil, monstrlarla olan şənlik daha çox yadda qalır və qiymətləndirilir.