"Öz dünyanı kəşf et" Heineken pivə markasını təşviq edir və nümünə kimi öz dünyasını aşkar edir. "The Switch"-in yeni reklam çarxında Heineken bunu çox zərif şəkildə təqdim edir.
Süjetə görə üç gənc yaxınlıqda yerləşən bara kiminsə toyunun qeyd edilməsindən sonra istirahət etməyə toplanırar. Bar heç də səliqəli görsənmir, çılpaq qara divarlar, köhnə piano, qaraqabaq barmen. Lakin barda Heineken avtomatı mövcüddür. Gənclər pivə qədəhini sifariş edərkən, barmen sifarişi yerinə yetirmək üçün avtomat linginə basır... Bax elə ən əyləncəli anlar da buradan başlayır! Gizli mexanizm təsiri altında, ''ucqar deşik'' bahalı geyimlərlə, gözəl interyerin elementləriylə və alovlu rəqslərlə, canlı musiqi ilə tamaşaçıların əyləncə müəssisəsinə çevrilir.
Bar qəhrəmanlara öz formasını aşkar etməmiş, mexanizm qəflətən parçalanır. Bu vaxt barmenin əsəbiləşdiyi görünür, son pivə isə tökülmək üzrədir, bu da avtomatın hərəkətə birdə düşməyəcəyindən xəbər verir. Lakin yardıma çarxın ''zirək və bacarıqlı qəhrəmanı'' gəlir, ayaqıyla rəfi vurur və rəfin bütün dişləri yenidən işləməyə başlayır.
Video çarx yumoristik notada qurtarır.