Şirkət dərhal qayıtmağa hazırlaşmır, lakin Facebook-da kontekst reklamının effektivlik məlumatlarına baxmağı planlaşdırır.
Məlumdur ki, General Motors-un qayıtmasına №-1 sosial şəbəkəsinin ali rəhbərliyi qoşulmuşdur. Belə ki, Facebook-un əməliyyat direktoru Şeril Sandberq avtoistehsalçıqərarını yenidən nəzərdən keçirməyə inandırmaq üçün şəxsən GM-in rəhbəri Den Akersona məktub göndərib.
İyun ayında Fransanın Kann ümumdünya konfransında qlobal satış üzrə direktoru Kerolayn Everson General Motors-un marketinq direktoruCoel Evonik ilə görüşüb.
Bəzi mənbələrə görə, görüşün əsas məqsədlərindən biri Amerika reklamçılarının birinə Facebook-u qaytararmaq üçün məxfi danışıqlara imkan yaratmaq idi. Həmçinin Facebook rəsmən bildirir ki, "GM üçün xüsusi şəraiti təmin etməyəcək."
Məlum olduğu kimi, may ayının IPO Facebook-dan bir neçə gün əvvəl, General Motors şirkətin reklam olunmasının əslində markanın potensial alıcılarına təsir göstərmədiyini izah edərək Facebook-da reklamın dayandırılması haqqda qərar qəbul edib.
Bəyanatə görə, Facebook-un reklam siyasətinə ciddi zərbə oldu, skeptiklərə şübhə üçün yeni səbəb əlavə edib, hər kəsdə sual yaratdı; ''həqiqətənmi sosial mediada reklam ənənəvi KİV-dən daha yaxşı işləyir?''
2001-ci ildə şirkətin $10 milyona başa gəldiyi kontekst reklamının nümayişini dayandıraraq, General Motors bununla belə bildirdi ki, Facebook-da öz marka səhifəsini silməyəcəkdir.
General Motors şirkətinin rəsmi hesabatlarına görə, şirkətin Facebook-da reklam üçün ümumi xərcləri təxminən $40 milyon təşkil etmişdir, bu halda büdcənin (təxminən $30 milyon) şir hissəsi məzmunun yaradılmasına, reklam bloklarına və agentliklərin media xidmət haqqlarına xərcləndi.
Detroit Auto-nun online mediaya və kontekst reklama ümumi xərcləri (Facebook-da ki reklam xərclərini saymayaraq) keçən il təxminən $271 milyon təşkil etmişdir. Sosial mediada büdcənin ixtisarı az effektli reklam kampaniyalarından imtina yolu ilə General Motors-un reklam büdcəsinin ixtisarının ümumi siyasətinə yazılır.
Məsələn, bu tədbirdə yüksək dəyərli reklam yerləşdirdiyinə görə, imtina olunmuşların sayına Amerika futbolu üzrə Super Bowl çempionat finalı da qeyd olundu. Ümumiyyətlə, General Motors 5 il ərzində reklam siyasətinin yenidən baxılma hesabına təxminən $2 milyard qənaət etməyi planlaşdırır.
Mütəxəssislər bu haqqda nə düşünürlər?
Yevgeni Kolobuxova, Rabitə agentliyinin baş direktoru bildiri ki: "Facebook-un reklam imkanları bütün adi formada - mətn, foto, video, sorğular və dostların reaksiyasına istinad kontekst reklamlarıyla məhdudlaşdırılmır. Dəqiq bilik və düzgün müraciət ilə çağırış sayəsində kiçik hərəkətlərə və eyni zamanda markayla kommunikasiyaya istifadəçinin daha effektiv və qənaətlə cəlb olunması ənənəvi daşıyıcılardan reklamın translyasiyasına çox nəzakətli bacarıqdır. Təbii ki, müvəffəqiyyətli biznes üçün GM gec-tez belə qərara gəlib."