Nissan North America-nın hesablaması görə, "tarixin ən innovasiyalı il" reklamının çıxış müddəti növbəti 15 ay ərzində planlaşdırılıb və beş maşından birinin çıxışına keçən həftə artıq başlayıb.


Modellərin hər birinin irəliləyişi üçün kampaniyalara, sosial şəbəkələrə xüsusi diqqət ediləcək.


‘’Nissan Altima 2013’’ kampaniyası dörd televiziya çarxının açılışından, həmçinin TBWA/Chiat/Day- tərəfindən edilmiş çap və banner reklamından başladı. Lakin onun əsas elementi Facebook daxil olmaqla sosial şəbəkələrdir.


Erik Marks(Erich Marx)interaktiv və sosial marketinq üzrə Nissan-ın direktoru bildirir ki, “biz yüzlərlə avtomobili sosial şəbəkələrinin köməyi ilə satmırıq, əgər buna xalis investiya gəliri nöqteyi-nəzərindən baxılırsa. Lakin bu gün sosial şəbəkələr istənilən media paketin mühüm bir elementi olmalıdır. Orada olmaq - sadəcə bir ehtiyacdır. Burada investiya gəlirlərindən danışılmır, lakin məhz şirkətlərin sosial şəbəkələrin etinasızlığı olmadan keçinə biləcəkləri bildirilir. Onlar artıq yanlarından keçib ötə biləcək qədər çox əhəmiyyətli olublar".


Marks həmçinin hesab edir ki, "burada məsələ Facebook-un və maşınların satış həcmlərinin arasında əlaqədə deyil. Facebook, Twitter yox ola bilərlər, lakin sosial şəbəkələr əbədidirlər.'' Avtomobil sahibləri və marka pərəstişkarları, onlara markayla qarşılıqlı təsir etmə imkanı veriləcəyini gözləyirlər.


Bəzi şirkətlər soyuqluqla yeni mediaya müraciət etməyə davam edir, halbuki digərləri hələ sonuna kimi bütün bu saysız-hesabsız platformalardan istifadə etməyin daha yaxşı olduğuna anlamırlar. Məsələn, General Motors 10 milyon dollar Facebook-da banner reklamın xərcləsədə, sosial kampaniyaları hazırlamağa davam edir. Lakin Nissan sosial şəbəkələrdən dəyişilməz müvəffəqiyyət kimi istifadə edir. ‘’Zuum’’ internet-şirkəti Facebook-da pərəstişkarların cəlb olunma səviyyəsini nəzarət edərək , restoranların, turizm şirkətlərinin, avtoistehsalçılar üçün Nissan-ın şirkət səhifəsində bu göstərici avtomobil markalarının arasında ən yüksək olduğu qənaətinə gəlib.


Ötən ildən etibarən, Marks markanın sosial marketinqiylə məşğul olmağa başlayandan, Nissan 700 min "like" əldə edib, iyul ayının ortalarında isə marka səhifəsinin pərəstişkarlarının sayı milyonu keçib. Bütün bunlar ən az 500 min dollara başa gəlir.


Marks bildirir ki, "Bu sahədə büdcəmiz böyük olmadığıdan, GM-im sosial şəbəkələrlə iş yanaşmasına heç nə deyə bilmərəm. Lakin biz sosial şəbəkələrə müəyyən miqdarda məbləğ xərcləyirik və gələcəkdə də xərcləyəcəməyə davam edəcəyik. Büdcənin 10 milyon dollara qədər artacağına inanmıram və eyni zamanda bunu məbləğı hesablardan tamamilə atmaq istəmirik. Nissan-ın sosial sahəsi qeyri-adidir və digərlərindən fərqlənir."


Nissan-ın beş yeni avtomobildən hər birinin təqdim olunması üçün sosial media sahəsində bir çox planlar mövcuddur. Şirkət bu yay Facebook Altima şirkətinin interaktiv sahə səhifəsində, istehlakçıların həyata keçirə biləcəyi, şəxsi avtomobil ideyalarını təklif edə biləcəyi İnnovation Garage ("innovasiya Qarajı") buraxacaq.


Altima kampanyasının başlanması ilə, hər bir iştirakçıya 100 sözlük inşa müsabiqəsi uyğunlaşdırılacaq və Arizone avtoistehsalçı sınaq meydançasında yeni modelin test-drive-nda beş iştirakçıdan niyə məhz onun seçilməli olduğu təklif edəcək. Seçilmiş beş istirakçı (əgər onu seçərlərsə, öz istədiyi qıza təklif edərək) video çarxlarını Facebook, Twitter və YouTube-da paylaşacaqlarına söz veriblər.


Payızda Pathfinder və Sentra modellərinin satışına başlanacaq. Sponsoruqla Nissan-ın çıxış etdiyi Sentra sosial kampaniyası amerika futbolunun və Heisman Trophy (universitet liqasının ən görkəmli oyunçusuna mükafat) verilmə mərasimində olacaq. Bundan əlavə, şirkət adını hələ adlandırmadığı bir məşhur komediya truppasıyla əməkdaşlıq edir.Marks bildirir ki, "biz onun iştirakçılarına məzəli və sevincli nəsə eləməkləri üçün Pathfinder verəcəyik - axı insanları sosial sahəyə məhz belə şeylər cəlb edir."


Daha iki hələ adlandırılmamış modelın təqdimatı carı ilin sonunda və gələn ilin əvvəlində olacaq. Nissan-ın may ayının satışları 2011-ci ilin may ayının satışları ilə müqayisədə 20,5 faiz artıb. Bununla belə, bu məbləğ analitiklərin gözlədiklərindən təxminən 7 faiz aşağıdır.