Facebook-da reklam alan kampaniyalar fan sayının artması ilə deyil, daha çox brend haqqında məlumatın yayılması ilə maraqlanır.


45.9% respondent üçün Facebook-da reklam yerləşdirmədə əsas məqsəd brend haqqında məlumatın artırılmasıdır. İkinci yerdə isə, brendlərin web saytında trafikin cəlb edilməsi, 17% üçün respondent üçün isə əsas məqsəd fan-ların və “like”ların sayını artırmaq və beləliklə, potensial alıcı və sosial kommersiya yaradaraq öz istehlakçıları ilə əlaqə yaratmaqdır.


Təəccüblüdür ki, kampaniyaların prioritetləri içərisində fan-ların sayının artırılması yalnız üçüncü yeri tutdu, çünki Facebook-dakı bir çox marketinq strategiyasında “like”ların sayının artırılması əsas yeri tuturdu, hətta əgər brendlər israrla təkid edirdilər ki, onlar bilmirlər ki, “like”lar satışın artırılmasına səbəb olur yoxsa yox.


eMarketer Дебра Вильямсон analitik qeyd etdi ki, brendinq və məlumatlandırma potensial müştərilərin cəlb olunmasında və b2b brendləri üçün daha prioritet şəkildə satışın artırılması üçün sosial mediada kampaniyanın əsas məqsədlərindən biri hesab olunur.


Bundan başqa, Facebook-da kommersiyanın azaldılması təsdiq edilmişdir, ona görə də təəccüblü deyil ki, respondentlər içərisində kommersiya daha az prioritet hesab olunacaq.



Facebook böyük kampaniyalara elan edir ki, TB kimi brendinq platformasıdır və CTR kimi metrikaya daha az diqqət yetirməməyə əmin edir. Bu faktdır ki, respondentlərin əksəriyyəti brend haqqında məlumatlandırmanı əsas məqsədləri kimi qeyd ediblər, bu isə o deməkdir ki, Facebook-un kampaniyanı bilavasitə nəticələri gözləməməkdən ötrü mesajı yaxşı qəbul olunmuşdur.