Qlobal satıcı-konsultant Apple reklamda insanlara kömək edir və YouTube-də çoxsaylı insanların “dislike”larını qazanır.


Reklamın tamamilə fərqli üslubu Apple kampaniyası üçün tamamilə uğursuz oldu. Belə ki, hazırki məlumatlara əsasən, hər buraxılan reklama YouTube istifadəçilərindən 100 “like”1000 “dislike” gəlir və yazılan şərhlərin əksəriyyəti bir sözə gətirib çıxarır- “Axmaq!”.


Mac” noutbuklarının yeni təbliği “Sadə dahiliyi” əks etdirir. Komik aktyorun iştirakı ilə reklam Apple-dahini təsvir edir, hansı ki, insanlara iMovie, iPhoto kimi proqramlarda işləməyə köməklik edir.


TBWAMedia Arts Lab reklam agentliyinin yumorunu internet-istifadəçilər başa düşmədilər və acıqla Apple-ni öz reklam standartlarından kənara çıxmaqda tənqid etdilər.


Reklam çarxlarının təbliği London Olimpiadasının açılışına təsadüf etdi və nəticələri müzakirə etsək bu uzun müddət davam etməyəcək.