2020-ci il burger olsaydı, dadı çətin ki, insanları razı salardı.


Facemark.az xəbər verir ki, Braziliya Burger King-i pərəstişkarlarından 2020-ci ili necə qiymətləndirdikləri ilə maraqlandı.


Onlardan soruşdu ki, əgər 2020-ci il burger olsaydı, ona hansı əlavələr edərdilər? Onların arasında acı, kədər, toyuq ayaqları, acı Efiopiya badımcanlı üzüm, beton, siyanid və s. var idi.


Kampaniyanın qəhrəmanları 2020-ci ilin dadına baxmağı bacardılar. Onlar belə qənaətə gəldilər ki, burger olduqca acı və iyrəncdir, onu bir daha sınaqdan keçirmək istəmirlər.


Kreativ tərəfi David agentliyinə məxsusdur. Kifli vopper ideyasını da onlar ərsəyə gətirmişdi və o bir çox reklam festivallarında çoxsaylı mükafatlar əldə etmişdi.