BMW Group tamamilə elektriklə işləyən model rəngarəngliyinə sahib yeni bir markaya diqqət çəkən BMW üçün beynəlxalq ünsiyyət kampaniyasına start verdi. Təzyiqli reklamlar, internet bannerləri və ictimai media reklam kanallarıyla tamaşaçıların doqquz müxtəlif özəlliyinə sahib“online” videolara istiqamətləndirilmiş kampaniya, tarix baxımından əhəmiyyətli inqilabları və BMW-nin qabaqcıl xarakteriylə olan bənzərliklərini nümayiş etdirir. Kampaniya çərçivəsində hazırlanan videoları BMW-in YouTube səhifəsidən izləyək mümkündür.
Videolardaki xüsusiyyətlər davamlı materialların istifadəsi kimi müxtəlif BMW xüsusiyyətlərini daşıyamağı ilə yanaşı, eyni zamanda elektrikli vasitə kimi tez-tez verilən sualları da cavablandırır. Kampaniyada istifadə olunan görüntülər və dil BMW Group-un davamlılıq kampaniyası ilə eyni formatda olaraq BMW markası və məhsulu ilə inteqrasiya olunub.