İt yemləri markası "Beneful" çəkdiyi reklam çarxı ilə izləyənlərin rəğbətini qazanaraq böyük marağına səbəb oldu. Hər kəsin maraq dairəsini tuta bilmək mövzusunda hərəklər sərgiləyən "Rube Goldberg" qurğusunu istifadə edən marka, itlərin vasitəçiliyi ilə hazırlanmış "domino prinsipinə" əsaslanaraq nümayiş sərgilədi.
Sözügedən reklam çarxı YouTube-da bir həftə ərzində 1,3 milyondan çox izlənilmişdır. Videodan da göründüyü kimi, Beneful markasının reklam çarxında inanılmaz mürəkkəb sistemə itlər cəlb olunmuşdur və "The Clearly Dope" adlı blogda "İnternet 20 ildir bunu gözləyirdi!" deyilsə də, izləyicilər belə bir reklam çarxını pişiklərlə də çəkilməsini gözləyirlər.