"Leo Burnett Moscow" və pivə hazırlayan "Baltika" kampaniyası 2007-ci ildən əməkdaşlıq edirlər. Bu illər ərzində agentlik "Baltika 7", "Baltika 3", "Baltika 9", "Baltika 0" markaları həmçinin "Baltika" nın çətir brendi üçün müvəffəqiyyətlə kommunikasiyalar yaradır.



Bu ilin yayında agentlik kampaniyanın daha 8 brendinin xidməti üçün tenderda qalib gəldi. Onların arasında 2- si millidir: "Zatecky Gus" və "Arsenal", 6- sı regionaldı: "Neva", "Don", "Samara", "Sibir çəlləyi", "DV" və "Ural ustası". Bütün brendlər qədim tarixə malikdir öz qiymət seqmentlərinə, regionlarına görə bazarın liderləri sırasına daxildirlər.



Agentliyin qarşısındakı məqsəd mövcud olan reklam məhdudiyyətləri çərçivəsində brendlərin irəliləyiş strategiyasını hazırlamaq və qeyri-standart, yeni artivasiyalar təqdim etməkdi.



"Birdən- birə bu cür maraqlı və müxtəlif 8 brendin alınması bizim üçün böyük şərəfdir. Riteyl artıq neçə ildir ki, kommunikasiyanı mühüm kanallar hesab edən müştərilərlə işləyərək bir çox uğurlu keyslər realizə etmiş, ekspertiza həyata keçirmiş və təcrübə qazanmışdır. Bundan başqa biz pivə reklamının məhdudiyyətlərinin şərtlərini ARC Russia agentliyinin köməyilə şəbəkədaxili reklam agentliyi üçün tipik olmayan şopper- marketinq, riteyl- marketinq, loyal proqramlar kimi qaydaları inkişaf etdirməyə başlamışıq". Onları 1-dən 1-ə digital-a daxil etmişik.



"Leo Burnett Moscow-ARC Russia"- nın idarəetmə direktoru Tatyana Maslova qeyd etdi ki, "Biz gələcəkdə də bu istiqamətləri inkişaf etdirəcək, "Baltik" kampaniyasının maraqlarına uyğun olaraq müştərini "dark market" şərtləri daxilində maksimal səviyyədə nəticələr əldə etməsini təmin edəciyik".