Hamı bilir ki, yeməklərin içində ən xeyirlisi evdə sevgiylə hazırlanmış olandır. Ananın şorbası, nənənin sıyığı, hətta atanın bişirdiyi plov belə dənli bitkilərdən hazırlanır. İndi qazaxlılar ölkə bazarına çıxmış Mr. Chef -yeni şef-aşbazın köməyilə yeməyi evdə hazırlaya bilərlər. Yeni markanın yaranması Asia Positive şirkəti və TBWACentral Asia & Caucasus agentliyinin birliyi nəticəsində baş verdi.
Mətbəxdə yemək hazırlayan hər bir kəs evin "şef-aşbaz"ı rolunda çıxış edir. Bağlamanın üzərindəki"dəbli bığ" rəsmi məhsulun dadına bir işarədir, "Hər gün nuş olsun!" manifesti isə məhsulun sağlamlıq üçün xeyirli qida olmasını göstərir.
Rahat istifadə üçün bağlamanın kənarında ölçülər də göstərilib. "Şef-aşbaz" lar özlərinə lazım olan miqdarda istifadə edə bilərlər.
Müştəri:Asia Positive Commerce
Agentlik:TBWACentral Asia & Caucasus
Akkaunt-menecer:Erlan Sultanov
Strateji planlaşdırma direktoru:Dərya Əhmədcanova
Kreativ direktor:Juan Pablo Valencia
Art direktor:Aliyə Smaqulova
Kopirayter:Yuriy Maşkunov
Pre-press:Aleksandr Kim
Kreativ qrup xed:Maks Veliçko
Mənbə:http://worldofad.asia/