Maşını.. Lisenziyası…Əhatəsi….Yooox! Ağlınıza çox şey gələ bilər amma oxusanız daha yaxşıdır. Aktiv sığorta satışı ilə məşğul olduğumdan yazı yazmağa vaxt az olurdu. İndiki periodda isə buna imkan var.
Odur ki, vaxt edib yazdım. Son yazım sığortanın faydası haqda idi. Daha çox müştərilərə və yeni başlayanlara aid idi. İndi isə sığorta satışı ilə məşğul olan mütəxəssislərə və sığorta agentlərinə yönəlirəm.
Onlardan biri olduğumdan bilirəm ki, nələrlə üzləşirlər. Nə kimi çətinlikləri olur… Bir sözlə gündəlik qayğılarından xəbərim var. Üstəgəl bu sahədə kiçicik uğurlarım olduğundan bilirəm. Bilirəm ki, nələri etsək faydalı olar. Həm də, əvvəllər kifayət qədər səhvlərim olduğundan bilirəm ki, nələri etməsək yaxşıdır. Amma nələri etməyək yox. Nələri edək. O barədə yazacam. Uğurlu sığorta agenti olmaq üçün nə edək? Ən əsası olduğumuz sahəni bilək. Anlayaq. Yəni sığortanı. Burda söhbət əsla hansısa nəzəriyyələri bilməkdən getmir. Baxmayaraq ki, sığorta bir elmdir. Baxmayaraq ki, nəzəri biliklər faydalıdır. Əsas sığortanı hiss etməkdir.
Sığortanın mahiyyətini anlamayınca işində həyəcan olmayacaq. Həyacan olmadıqca da, həvəs olmayacaq. Bunun da, nəticəsi uğursuzluq olacaq. Əgər bir işə könülsüz yanaşırsansa çətin ki, nəsə edə biləsən.Həm də, bilmədiyin şeyi insanlara necə təqdim edə bilərsən ki? Bazarı bilmək isə növbəti vacib detaldır. Bazarı bilmək üçün kitab oxumurlar. Bazarı bilmək üçün sadəcə çox işləyirlər. Nə qədər çox vaxt sərf etdinsə işinə o qədər çox müştərin olacaq. O qədər də, bazarı yaxşı biləcəksən. Amma satışa çox vaxt sərf etmək lazım deyil. Sığorta satışına sərf edəcəyin vaxt bu cür olmalıdır. 24/7. Həftənin 7 günü 24 saatı.
Bu mümkündür. Bunu necə etməyə gəldikdə isə qismət olsa gələcəkdə danışarıq. Satdığın məhsulu bilmək. Yəni sığorta agenti bilməlidir ki, əlində hansı məhsullar var. Hansı paketlər var. Hansı məhsullar hansı tip insanlar üçündür. Bu isə əvvəlki 2 dənəsinə əsaslanır. Və nəhayət...İdeal. Uğur əldə etmiş şirkətlərin hər zaman can atdıqları bir ideal vardır. Ona doğru yönəlirlər və o cür olmağa çalışırlar.Belə bir ideal hər bir yaxşı satıcıda olmalıdır. Satış insanı əslində öz biznesinin rəhbəridir. O öz karyerasına və həyatına görə məsuliyyət daşıyır. Sığorta satışında da, belədir. Uğurlu sığorta agenti olmaq bazarı bilmək ya da, məhsulu bilmək kifayət deyil. Bu biliklərlə uzağa gedəcəksən. Amma çox yox. Uğurlu sığorta agenti olmaq üçün iki dənə idealın olmalıdır.
Bunlar bir-biri ilə qarşılıqlı əlaqəli olmalıdır. Bir-birinə kömək etməlidir. Bunlardan biri şəxsi. O biri isə professional idealdır. Yəni bilməlisən ki, həyatda necə olsan daha yaxşı olarsan. Bilməlisən ki, işində necə olsan daha yaxşı olarsan. Bilməlisən ki, sən hansı vəziyyətdə olmaq istəyirsən. Nələr etmək istəyirsən. Özünü gələcəkdə necə görürsən. Necə olsan daha yaxşı sığorta agentisən. Daha yaxşı sığorta satıcısısan. Bunu əl ilə yazsan daha da effekt görərsən. Vaxtı ilə mən bunları etmişəm və uğurlu olub. Bu qədər.