Korporasiya Samsung-un yerini əlindən alıb, amma bununla belə onlar arasında fərq cəmi 21 milyon dollardır.


Procter & Gamble (P&G ) qısa fasilədən sonra, Ad Age-in versiyasına, əsasən yenidən dünyada ən böyük reklamverən statusuna qayıdıb. Bir il əvvəl şirkət reytinqdə birinciliyi Cənubi Koreyanın Samsung şirkətinə güzəştə getmişdi. İyunda isə maliyyə nəticəsinin açıqlanmasından sonra, o yenidən liderliyə qayıtdı.


Facemark.az xəbər verir ki, buna baxmayaraq FMCG nəhənginin reklam və marketinq üzrə xərcləri 3,9%- 0,1 milyard dollara qədər azalıb.


Əsas media kanallarında-TV, ənənəvi media, radio, internetdə və yerli satış nöqtələrində P&G 6,8 milyard dollar xərcləyib. Adıçəkilən şirkətin büdcəsi cəmi 10% azalma göstərib, nəticədə aradakı fərq 21 milyon dollar olub. Əhəmiyyətli reklam xərcləri istisna olmaqla, Cənubi Koreyanın Samsung şirkətinin reklam xərcləri 3,6 milyard dollar olub.


Ad Age şirkətlərin reklam xərclərini, marketinq xidmətlərinə (promo və direct-marketinq) və dijital-marketinq (sosial media daxildir) üzrə qiymətləndirib.


İlk beşliyə, həmçinin L'Oréal ($9,6 mlrd.), Unilever ($8,5 mlrd.) və Amazon ($8,2 mlrd.) daxil olub.


Ad Age nəşrinin versiyasına görə, 2018-ci ildə TOP-100 reklamverənin xərcləri 4,5% artaraq rekorda 291 milyard dollara yüksəlib.


Çindən isə reytinqə — Baidu, Tencent (internet), Yili (qida məhsulları), Alibaba (onlayn ticarət), SAIC (avto) düşüb. Onların birlikdə reklam xərclərindəki artım isə 36% təşkil edib.


Daha 47 reytinq iştirakçısı isə Şimali Amerikadan, 29- Avropa, 23-ü Asiya, 1-i isə Latın Amerikasından olub.